obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
traag internet ziggo
Zippo
Ik moet nog testen met een laptop direct aangesloten op het ubee modem om router problemen uit te sluiten. Maar de laatste paar dagen zijn bedroevend.


1886881757

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 10 2012 23:02:20:
Rechtstreeks met laptop aan ubee!

1886908964

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 10 2012 23:12:07:
Dit is weer met router. Vond het verschil in eerste en tweede meting erg vreemd. Maar nu ook hogere snelheid met router en vergelijkbaar met directe aansluiting op de ubee.

De router is dus niet defect.

Of er zit iemand gigantisch bandbreedte weg te trekken hier in de straat of er is een ander probleem aan de hand.
1886919659

Mijn zoon klaagt al een paar dagen dat ie geen youtube filmpje of muziek kan luiterenen. En ja tijdens het testen stond zijn pc uit.
Gewijzigd door Zippo op 10-04-2012 23:12
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Begin even de metingen bij dezelfde server uit te voeren.
Je begint met Veendam, doe de volgenden daar ook.
Zo krijg je altijd een vreemd beeld. Smile
 
Black Tiger
Doe ook even wat testen bij speedtest.ziggo.nl dan zit je altijd op de eerste server. Dat zal wat hoger uitvallen maar dan kunnen we zien of dat ook stabiel blijft of vertragingen gaat opwerpen.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
met speedtest.ziggo.nl hetzelfde resultaat.
Op onderstaand jplaatje kun je goed zien dat om 0600 het modem met een schakelklok even is uitgeweest.
Zippo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Zippo op 11-04-2012 12:10
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Waren die testen op speedtest.ziggo.nl al met de laptop rechtstreeks aangesloten?
Greetings, Black Tiger
 
jheijmann
Vandaag net als gisteren zer trage Internetverbinding. Tot voor kort eigenlijk nooit problemen gehad met Ziggo Internet. Het l;iep altijd met wel 40Mbps/5Mbps. Na de upgrade naar 50/5 heeft het enkele dagen lekker snel gelopen maar sinds gisteren is het over.

Met de Ziggo Speedtest haal ik maar amper 1 Mbps download... terug naar de oude telefoontijd. Ik heb van alles bekeken en gereset. Soms start de Ziggo Speedtest zelfs heel en leel langzaam op.

Ik denk dat ik van de week maar eens ga bellen. Wat mij bij Ziggo en anderen altijd een bettej stoort, is dat ze nog steeds niet transparant genoeg zijn met storingsmeldingen en status. Soms vind je op Internet, zoals hier en op Twitter betere en actuelere informatie.
Uiteraard moeten ze allemaal aan hun imago denken, en via hun voorlichter communiceren maar toch...

Ik hoop dat ze binnen enkele dagen de problemen hebben opgelost.
 
kobus1960
Hier (klik) gekeken?
 
Zippo
De jitter is bagger en de eindbestemming is onbereikbaar. Zal zelf maar contact met ziggo opnemen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jheijmann


Het heeft altijd goed gewerkt en ook na de upgrade van 40 naar 50. Ziggo gaf toen aan in de mail dat je alleen het modem even uit moest zetten en na enkele minuten weer aan.
Ik ga er dus vanuit dat mijn configuratie idem als voor heen goed was; anders verwacht ik een advies in zo'n mail. Dus vooralsnog laatv ik mijn config ongewijzigd.
Vanmiddag liep het ineens erg snel tot 49,9 Mbps maar na 5 minuten wordt ik weer geknepen tot minder dan 5 Mbps.

Er moet iets met de Ziggo-Internet koppeling niet goed staan of niet syncen. TV en telefoon werken overigens prima.

Nog even aanmodderen en morgenvroeg maar eens bellen. Er moet iets mis zijn bij hun. Op al mijn PC's gaat het rechstreeks op het modem al fout na een tijdje.Boxing
 
kobus1960
Probleem met de snelheid alleen met downloaden of altijd?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag internet ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Advertentie