obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
poorten open zetten
johang
Ik heb een neuwe modem de cisco EPC 3925
Normaal kan ik gewoon uploaden en dawnloaden met open poorten
ineens sluit hij alle poorten. met port forwarding krijg ik ze niet open.
Wie heeft een oplossing?
Alvast bedankt
 
Black Tiger
Je hoeft toch alleen poorten open te zetten voor inkomend verkeer?
Gaat het hier om bittorrent of zoiets?

Kijk anders eens bij Security en zet je die SPI firewall eens op disable en haal je daar alle vinkjes weg, lukt het dan wel?

Heb je toevallig ook mac adres filtering aangezet in het modem?
Greetings, Black Tiger
 
Nicholas
Zo te zien staat het Feedback-Response filter in de firewall wel aangevinkt. Wink
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
johang

Quote

Black Tiger schreef:

Je hoeft toch alleen poorten open te zetten voor inkomend verkeer?
Gaat het hier om bittorrent of zoiets?

Kijk anders eens bij Security en zet je die SPI firewall eens op disable en haal je daar alle vinkjes weg, lukt het dan wel?

Heb je toevallig ook mac adres filtering aangezet in het modem?



De filtering staat uit het gaat idd om utorrent draaiend te krijgen.
port tester en porttrigger halen dusver niets uit.
Wie heeft de oplosiing
Bij de vorige router was het simpel ...maar nu!!!!
 
Black Tiger
Utorrent moet gewoon werken. Ik heb dat hier draaien zelfs zonder poortforwards.

Je moet wel forwards maken inderdaad om anderen toegang te geven zodat het bij jou ook wat sneller kan anders houden velen het tegen.

Quote

De filtering staat uit

Alleen de Mac filtering of ook de hele firewall zoals ik vroeg?

Want het moet inderdaad met port-forwarding gewoon open te zetten zijn. Daarbij ga ik er vanuit dat je pc een vast ip heeft want dat kan wel eens wisselen en dan werkt de forward niet meer.
Greetings, Black Tiger
 
johang

Quote

Black Tiger schreef:

Utorrent moet gewoon werken. Ik heb dat hier draaien zelfs zonder poortforwards.

Je moet wel forwards maken inderdaad om anderen toegang te geven zodat het bij jou ook wat sneller kan anders houden velen het tegen.

Quote

De filtering staat uit

Alleen de Mac filtering of ook de hele firewall zoals ik vroeg?

Want het moet inderdaad met port-forwarding gewoon open te zetten zijn. Daarbij ga ik er vanuit dat je pc een vast ip heeft want dat kan wel eens wisselen en dan werkt de forward niet meer.


Ik ben er inmiddels uit. Want wat ik ook deed hij bleef alles dichthouden.

Totdat iemand me zei eens te kijken in mn netwerkverbindingen en de uitzonderingen.
En idd was daar alles verdwenen op onverklaarbare wijze. Nar de poorten daar weer ingezet te hebben was het probleem opgelost.
Ik dank jullie hartelijk voor het meedenken en de sugestie's
Dank dank dank
 
Black Tiger
We gingen er met zijn alleen van uit dat dit open stond uiteraard, maar toch goed dat er naar gekeken is.
Fijn te horen dat het weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten open zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
maximum number of open connections reached Hardware instellingen : 12 15-05-2017
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo : 5 04-10-2016
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Ubee modem in bridge mode zetten Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 7 25-07-2015
IP adres vast zetten; o.a.van NAS en mediaplayer Hardware instellingen : 6 26-01-2015
Advertentie