obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo niet consequent ? .... Netgear W3500v2
Black Tiger
Met die nieuwe wifi modems bijt zelfs het Ziggo draadloze netwerk nog de router. Gisteren was ik effe bezig en zag ook het "uitgeschakelde" wifi netwerk van de Cisco modem. Vandaar dat die Ubee wifiloze er ook aan komt over niet al te lange tijd.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
@Hanneman81 Verzoek Ziggo om een Ubee EVM i.p.v. een Ubee EVW.
Je kan het nu nog doen, scheelt een hele boel gedoe, kan ook gewoon
je netgear weer achter, met de instellingen zoals in Klikkerdeklak in ons
onderschrift.
 
MisterSenseo
Ziggo Webcare en medewerkers vinden dit helemaal niet leuk, maar koop gewoon een EVM3200 op MP en laat die EVW in de doos in de kast liggen, dan ben je in één keer van het hele gezeur af.
Gewoon alles aansluiten zoals je gewend was met je oude vertrouwde router en daarmee alles inregelen.
Werkt zomaar 150% beter dan die zogenaamd geweldige alles-in-één modems van Ziggo.
Daarmee hebben ze meer dan de helft van de tevredenheid én kwaliteit verknald.
Wij als forum zweren bij het oude EVM3200 'domme' modem...........werkt in alle gevallen beter........uch ik heb gesproken.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Mooi gesproken Senseo, 100 % eens. Clap
 
Nicholas

Quote

laat die EVW in de doos in de kast liggen, dan ben je in één keer van het hele gezeur af.


Nu ga ik het toch even opnemen voor de arme EVW. Ik heb namelijk zo'n EVW Grin En zolang je er niet te veel van verwacht (gewoon simpel laptopje in dezelfde kamer als het modem en een bedraad PC'tje mee een lange CAT-6 kabel. Oja en een Netwerk laserprinter eraan. Dan werkt ie gewoon goed. Ik speel verder ook geen online games, etc.

Bellen nooit problemen, internet geen problemen, draadloos altijd verbinding en een redelijke snelheid daarbij. En met de kerst ziet het er ook leuk uit met al die lampjes. (ja, je ken hem ook in de boom hangen. !)

Maar goed. Ik kom dus even op voor het Ubee EVW modem. Pfft

Ja, ga nu maar lachen allemaal...... ROFL
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Tis af en toe ook net een mens ook..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Ja, dat heb je met apparaten soms he. Net als je eerste auto die je naar de schroot brengt (of een ander die ermee weg rijdt.) Bye-sad
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo niet consequent ? .... Netgear W3500v2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie