obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
HUMAX UR-FOX-C
kobus1960
Staat je geluidskanaal keuze goed? Bij veel van die zenders kan je ipv
stereo 3 kanalen kiezen waarvan 1 het er maar doet. Even op de sound
knop drukken, weet zo ff niet welke dat is.
 
johan11941
Bedankt, ik had na wat zoeken de knop gevonden en staat nu op gewoon geluid, maar kwam ik nog iets tegen, ik weet niet of dat op de ontvanger zit, maar al een paar keer de melding dat hij na (af tellend) seconden wordt hij afgesloten, en moet op de knop OKE drukken, hoe los ik dit op.
Ik leer zo nog wel eens wat
johan1276
 
kobus1960
Timer, die knop gewoon door blijven drukken totdat de timer weer op 0 staat.
No offence hoor, maar wij zeggen hier wel eens, RTFM. Blush
 
Nicholas

Quote

kobus1960 schreef:
wij zeggen hier wel eens, RTFM. Blush


Oftewel: Raadzaam om bij Technische Fratsen Minstens de handleiding te raadplegen. Wink
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
johan11941
Dank je voor deze uitleg, ik heb bij deze ontvanger geen handleiding gekregen, dus maar op het internet gezocht, maar dat staat er zo weinig op, vandaar dat ik zelf maar moet gaan zoeken, en met jullie hulp lukt het gelukkig wel om het op te lossen.
Daar voor hartelijk dank.
johan1276
 
kobus1960
Even snel bij Ziggo deze handleiding gepakt.
KLIK

ps. Dat het ding nog werkt, is toch 6 jaar oud zo ongeveer.
Zoek bv. eens op marktplaats naar deze (klik).
Heb je veel meer plezier van, en nog HD ook. LOL
Gewijzigd door kobus1960 op 28-04-2012 12:05
 
Monteur_kees
hier staat ook nog een mooie uitleg Smile


http://www.digitalekabeltelevisie.nl/...luid.shtml
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
johan11941
Hij werkt verder goed, zolang hij het doet vindt ik het best, ik heb een mooi beeld, maar ik ben zelf ook al 70 jaar, werkt ook nog goed, en sta nog niet op marktplaats.
gr johan1276
 
kobus1960
ROFLROFL
 
Nicholas

Quote

johan1276 schreef:
Hij werkt verder goed, zolang hij het doet vindt ik het best


Ja, vind ik ook. Ik heb dat met mobieltjes: zolang ik een keer kan bellen of gebeld worden is het voor mij goed. Eigenlijk jammer dat die dingen "onmisbaar" zijn geworden in het bedrijfsleven. Als je vroeger bijvoorbeeld bezorger was / of monteur of wat dan ook dan werd je tenminste niet iedere minuut lastig gevallen door je baas die weer een adresje erbij had. Dan kon je nog eens effekes ongestoord naar een wegrestaurant en je pauze even wat verlengen zonder dat iemand het door had. Nu wordt je haast constant gevolgd met GPS enzo....
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUMAX UR-FOX-C', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Humax Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 12-01-2017
Humax IR-FOX C Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 14-10-2016
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
Advertentie