obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
CI Kaartadapter
johan11941
Bedankt tot zover, bij de GAMMA weet ik zeker dat daar stuk gaat, ik zal eens zien of ik een mailadres kan vinden van de helpdesk van Samsung kan vinden.
johan1276
 
kobus1960
Cool Ik noem een BCC, een Mediamarkt, een Saturn, een Alternate, een Harens Smid.Cool
Zo ingewikkeld is dat toch niet, een elektronica winkel binnen lopen, servicebalie zoeken
en even de vraag stellen; Hoe werkt dit?
 
johan11941
Ja daar had ik nog niet aan gedacht, ik zal wel even naar de BCC gaan die zal het toch wel weten.
johanb
 
Monteur_kees
Johan1276

als ik zoek op genoemd model
komen er alleen maar monitoren te voorschijn
http://www.spendwisor.com/samsung_20_...-5396.html

of is het type nummer / model nr niet compleet ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
johan11941
bedankt maar ik heb een > Samsung SyncMaster T20A350 < en die heeft een aansluiting voor digitale TV en een PC Monitor , ik gebruik hem alleen als TV.
 
Monteur_kees
oh oke dat verklaart

ik had het model gekopieerd uit je vorige post, Smile

Quote

johan1276 schreef:

Het is een Samsung 20A350 en daar is de Kaartadapter bij geleverd, de plaats waar je hem moet in doen is afgeplakt met een sticker, het is moeilijk uit te leggen, ik weet niet of je hier een afbeelding kan bij voegen, dit systeem wordt alleen toegepast op Led/Lcd schermen omdat die zo plat is om er een te bouwen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
johan11941
Dit is het model, maar ik weet wel hoe ik moet installeren, maar het gaat om de kaart adapter in mijn tv te plaatsen ,en dat is het probleem, het lijkt wel of hij niet past, maar ik ga er wel eens mee naar de winkel, maar ik heb nu ook digitaal via een Humax ontvanger, maar dit systeem is beter en makkelijker met 1 afstand bediening
johan1276
 
kobus1960
Dit onderwerp is gesloten, alle antwoorden zijn gegeven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI Kaartadapter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie