obey-robots.txt
08 December 2016, 07:02
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

al 5 mnd geen automatische afshrijving meer

McBeukie
Goedendag allemaal , ik heb een vraagje. Ik heb sinds januari 2012 al geen factuur meer van Ziggo gehad , terwijl het normaal altijd werd afgeschreven. Bij Ziggo schijnt het probleem bekend te zijn , ik heb een brief gehad , dat ze een probleem hebben en ik ik heb er al 2 x over gebeld. Maar schijnbaar kunnen ze het maar niet opgelost krijgen. Ben benieuwd of ze straks zonder enig overleg in 1 x de hele achterstand afschrijven?? Dat wordt dan een duur maandje.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MisterSenseo
Je gaat toch geen 5 maanden zitten wachten ?
Stort in elk geval zelf het bedrag van je abonnement, en als dan alles in 1 keer geïncasseerd wordt, heb je alleen de extra kosten zoals telefoon erbij.
Ik zou dat volhouden tot Ziggo zelf weer gaat incasseren.
Stel je voor dat zij het lek pas over 14 maanden boven hebben !
Ik moet er niet aan denken.........zelf storten rond de 27e van de maand,dan kun je nooit voor enorme verrassingen komen te staan.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
McBeukie
mmmm 14 x 52 euries tja dan loopt het wel op .. Ik geef ze nog twee maanden de tijd en dan ga ik idd wel geld overmaken anders wordt het zoveel ineens. maar ik blijf het vreemd vinden dat ze zo lang over een probleem doen..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
BMP
Ik zou niets overmaken, het is een probleem bij Ziggo en niet bij jou, ik zou wel de abbo gelden wegzetten op een spaarrekening. Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
BMP schreef:

Ik zou niets overmaken, het is een probleem bij Ziggo en niet bij jou, ik zou wel de abbo gelden wegzetten op een spaarrekening. Cool


Natuurlijk niet, dat Ziggo nu in gebreke blijft is deel 1 maar door niet te betalen word je zelf wanbetaler.
Je gaat aan het kortste eind trekken, gewoon in ieder geval je abonnementsgeld zelf storten dan kunnen ze je niks maken !
Ik heb het eens met een verzekeringsmaatschappij meegemaakt, ze gaven hun fout toe na 9 maanden, het bleek een computerfout te zijn, maar ik stond direct bij BKR aangemeld !
Ik heb het geprobeerd aan te vechten, ik had geen poot om op te staan, ik had zelf dat geld moeten storten, incasseren is een service, je hebt normaal gesproken zelf voor de betaling zorg te dragen.
Maak jezelf niks wijs, je bent de zwakste schakel, stort zelf je abonnementsgeld en de rest kun je pas betalen als de factuur er is en dat kun je aantonen, dus dat kun je niet betalen.
Ik heb niet al teveel verstand van wetten en regels maar dit heb ik uit eigen ervaring........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
BMP
Als je het zelf al een aantal keren aangekaart hebt, en ze doen er niets mee dan is het hun eigen probleem , ze willen alleen incasso ze komen vanzelf wel een keer Grin

Straks maak je het over en dan gaan ze ook nog eens via de incasso, zit je met een dubbele rekening.

wellicht is advies van webcare benodigd Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Nicholas
Ik weet bijna zeker dat je gewoon moet betalen. Je hebt namelijk een contractuele verplichting en de dienst wordt gewoon geleverd. Als Ziggo nu vijf jaar wacht, ja dan hoef je niet meer te betalen (verjaring.) Maar zo lang zal het wel niet duren Cool

Hieronder een artikeltje m.b.t. wet rondom verjaring

http://www.jurofo...sp?id=2401
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
Black Tiger
Inderdaad Nicholas, zo ligt het.

Natuurlijk niet, dat Ziggo nu in gebreke blijft is deel 1 maar door niet te betalen word je zelf wanbetaler.

Juridisch zit je fout met deze uitspraak. Ziggo blijft namelijk niet in gebreke aangezien ze de dienst(en) die je afneemt (TV, Internet, telefonie evt.) wel leveren.
Automatische incasso wordt wel gevraagd maar is geen dienst in die zin.

Er is dus wel sprake van een probleem, maar geen sprake van in gebreke blijven van hun kant.
Oftwel, juridisch ben je gewoon betalingsplichtig. Vervolgens kun je gewoon zelf handmatig het geld overmaken naar hun bankrekening met het juiste kenmerk.

Aangezien jij betalingsplichtig bent, is het ook aan jou om contact op te nemen met Ziggo om te vragen hoe het beste handmatig kan worden overgeboekt zodat alles toch goed gaat.

Als ze daar geen antwoord of hebben of zelf zeggen maar even te wachten, dan kun je het bedrag inderdaad het beste even apart houden, maar ik zou ze dan wel zeggen dat ze geen recht hebben op de wettelijke rente die dan evt. kan ontstaan, vanwege het feit dat ze zelf geen gelegenheid tot betaling geven.
Greetings, Black Tiger
 
McBeukie
Tja ik ga ze nog wel een keer bellen, het geld is geen probleem , maar ik heb ook geen zin in gezeur. Ik heb wel een brief van Ziggo waarin staat dat zij een probleem hebben en dat ze zelf aangeven wanneer en hoe ze het geld incasseren..Maar misschien toch verstandig om te vragen of ik al wat over kan maken..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Black Tiger
waarin staat dat zij een probleem hebben en dat ze zelf aangeven wanneer en hoe ze het geld incasseren.

Als er in staat dat ze zelf zullen aangeven wanneer en hoe ze het geld zullen incasseren, dan hoef je jezelf er geen zorgen meer over te maken.
Het bedrijf heeft dan aangegeven van het probleem te weten en ook zelf voor een oplossing te zorgen. Dan zit je juridisch gewoon ook goed omdat je dit ook zwart op wit hebt. Je bent dan ook geen evt. wettelijke rente verschuldigt.

Het enige wat jij in dat geval hoeft te doen is te zorgen dat je het geld klaar hebt staan ergens voor wanneer het nodig is.
Greetings, Black Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al 5 mnd geen automatische afshrijving meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo 8 01-10-2016 10:06
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:20:42
| Black Tiger05:47:18
| fblemans07:36:13
| Puma08:08:14
| Matty08:15:05
| Zippo10:21:14
| Bitfreak11:22:23
| emiliovisser11:39:06
| buijs11:44:22
| Justin2313:09:03
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan