obey-robots.txt
08 December 2016, 06:57
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

storing ned 3 en net 5 bij CI+

toppiejoppie
Recentelijk ontdekt dat de slaapkamer-tv van LG (LF7300) met CI+ module (smit) geen of zeer slechte ontvangst heeft bij nederland 3 HD en net 5 HD. Hiervoor nooit geen last van gehad. Gaat om postcodegebied 4872. Bij info op tv zie ik dat ned 3 en net 5 qam256 hebben (andere zenders 64), sterkte signaal 100%, kwaliteit 10-20%. Hiervoor altijd 100%.

TV beneden (Samsung) heeft er geen last van.

Hoe kan ik het probleem met de LG-tv oplossen?
Gewijzigd door toppiejoppie op 26-05-2012 21:49
 
kobus1960
Een kwaliteitskabel naar de slaapkamer trekken.
Of een (bv.) Tratec versterker plaatsen. klik.
 
toppiejoppie
Ik heb er al zo'n goede versterker van Hirschmann tussen zitten. Daar ligt het dus niet aan. Signaalsterkte is prima, alleen de signaalkwaliteit niet op Ned. 3 HD en op net 5 HD. Wat is eigenlijk het verschil?

Vandaag tv van boven beneden eens aangesloten. Nu op alle zenders slechte ontvangst. Heel vreemd. dat had ik nou weer net niet verwacht (en niet gehoopt).

Kan wel met heel veel moeite nieuwe kabels gaan kopen en gaan vervangen maar wie zegt mij dat het daar aan ligt. Op het forum lees ik net iets te vaak dat het daar niet aan ligt.

Misschien moet ik de tv van beneden eens boven uitproberen. En als die tv het daar wel goed doet. Wat zegt dat dan?

Ziggo heeft iets veranderd en nu heb ik een probleem. Vreemd. Moet misschien blij zijn dat telefonie en internet elders zitten. Anders had ik hier misschien ook wel storing. En dan was het probleem really huge geweest. Vanzelf gekomen en vanzelf weer weggaan gaat vrees ik niet op.

Toch betere kabels (Hirschmann ?) proberen te leggen?

Voor tips en adviezen houd ik me aanbevolen.
 
kobus1960
Wat je kan proberen is de betreffende TV even een totaal nieuwe scan
naar zenders laten doen. Er zijn de laatste maanden wat zenders verplaatst.
 
toppiejoppie
Helaas. Dat, opnieuw zenders instellen, had ik al geprobeerd. En inderdaad zonder enig bevredigend resultaat. Kan de tv een keer terugzetten naar fabrieksinstellingen maar ik heb niet de indruk dat dit de oplossing is.

Zou het aan het CI+ kaartje kunnen liggen?
 
kobus1960
Die werkt of niet. Dus dat verwacht ik niet.
TV van beneden al boven geprobeerd?
CI+ kaart al in de TV van beneden geprobeerd?
 
toppiejoppie
CI+ kaart van boven werkt beneden prima.

Zal TV van beneden boven eens installeren op later moment. Is niet zo gemakkelijk met al die draden en zo.

Misschien moet ik de verbindingskabel van hoofdaansluiting naar Hirschmann versterker eerst eens vervangen door een standaard Hirschmann kabeltje. Misschien dat dit ook soelaas biedt?

Kan de ene tv er gevoeliger voor zijn dan de andere omdat tv boven beneden ook storing geeft?
 
Zippo
Als je versterker meerdere uitgangen heeft pak dan die met de meeste versterking voor je tv boven.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
toppiejoppie
TV ontvangst boven is momenteel weer helemaal goed. Dit zonder iets veranderd te hebben.

Heeft Ziggo wellicht iets gedaan in dit postcodegebied naar aanleiding van mijn probleempje. Zo ja, hartelijk dank hiervoor.
 
Nicholas
Mooi dat je weer goed beeld hebt. Thumbs Up
In jouw postcodegebied (4872) hebben ze trouwens inderdaad wel onderhoudswerkzaamheden verricht. Zullen wel meer mensen last hebben gehad van slecht beeld.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing ned 3 en net 5 bij CI+', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
storing bij Ziggo Meel servers Storing 5 04-02-2016 14:34
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:15:35
| Black Tiger05:42:11
| fblemans07:31:06
| Puma08:03:07
| Matty08:09:58
| Zippo10:16:07
| Bitfreak11:17:16
| emiliovisser11:33:59
| buijs11:39:15
| Justin2313:03:56
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan