obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
interactieve tv
kim2310
Ik heb een klacht.
In augustus 2011 is de cisco 8555 ( grijze kapot gegaan) deze moest teruggestuurd worden. Hiervoor heb ik een nieuwe gekregen weer een grijze cisco 8555.
Nu afgelopen zondag ging hij zoals gewoonlijk updaten onder het tv kijken wat ik overigens niet vindt horen als je tv aan het kijken bent.
Maar nu afgelopen zondag bleef hij maar updaten. elke keer ging het weer opnieuw. geen beeld en geen tv dus.
Dus ik de stekker eruit 30 sec wachten en weer erin. Hielp niet. Toen de coaxkabel eruit hielp ook niet kaartje eruit versterker eruit en weer en erin. Niks werkte.
ik bellen naar ziggo en met de medewerker alles doorgelopen.
Tot de concluse gekomen dat deze teruggestuurd moest worden en nagekeken moest worden en de medewerker vertelde dat het toch een andere zou worden die ik terug zou krijgen want hij denkt dat deze niet meer te maken is.
Medewerker vertelde mij dan hij een retoursticker op zou sturen.
Dus ik wachten maandag ging voorbij, dinsdag, woensdag en nog steeds niks binnen.
Ik bellen kreeeg ik een mevrouw aan de lijn. Die vertelde mij dan deze sticker maandag is opgstuurd. En dat ik nog even tot morgen moest wachten en als hij dan nog steeds niet binnen is zouden ze wat anders regelen.
Dus ik vandaag in de brievenbus kijken en hij zat er weer niet in.
Dus ik weer bellen nu kreeg ik een man aan de lijn. Hij keek in de computer en zegt precies hetzelfde als de vrouw van gister. Mevrouw u moet nog even gedult hebben de sticker is maandag verstuurd en het kan wel 5 werkdagen duren tot deze binnen is.
Ik zeg dat is onzin het wordt met post.nl verstuurd en dat duurt op zijn langst 2 werkdagen. Maandag verstuurd dinsdag in huis of de woensdag als je pech hebt.
Daar kon menneer niks op zeggen.
Het enigste wat hij zei je moet geduld hebben.
Ik betaal voor tv extra plus film 1 enzo en nu kan ik alleen analog kijken.
Vindt dit nergens op slaan.
Dus ik bel mijn man en vertelde hem het verhaal.
Hij ook boos en hij ook bellen naar ziggo.
Hij krijgt weer een heel ander verhaal te horen dat de sticker vandaag pas is verstuurd. En dat we eerst een nieuwe interactieve kastje krijgen en daarna de oude moeten sturen.
Jullie lullen gewoon langs ellkaar heen en jullie moeten verdomme eens eerlijk zijn tegen jullie klanten.

Ik wordt hier zo moe van. Dit is nu al de tweede keer dat die rot ding kapot gaat.
En dat ik ergens voor betaal wat ik niet gebruik/

Heb ook gezegd tegen de medewerker dat ik het zat ben en dat ik geen grijze interactieve kast meer wil hebben die krijgen jullie per direct terug. Ik wil nu een zwarte want daar zijn veel minder problemen mee dan die grijze.

Zoals gezegd dit is al een tweede kastje.
Ik wil nu eens dat jullie luisteren naar de klant.

Gr Kim
 
kobus1960
Bsste Kim, dit is een forum door en voor Ziggo gebruikers,
zonder binding met Ziggo. "Jullie" willen best luisteren, dat wel.
Ik ga proberen jouw klacht op een andere manier aan Ziggo
door te geven, dat dan weer wel. Comfort
 
BMP
Fijn forum is dit toch, dat komt vast door al die vriendelijke beheerders/moderators Comfort

Whistl
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Monteur_kees
Beste Kim2310,

je hebt een Pb

Gr, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Ziggo-WebCare_Erwin
Beste Kim,

Het is natuurlijk vervelend dat je nu geen digitale televisie kan kijken echter word het signaal waar je voor betaald wel door ons geleverd.
In dit geval kan je door een defect aan de decoder geen televisie kijken en een defect aan een decoder zal door ons mits binnen de garantie kosteloos worden verholpen.

Wij kunnen de defecte decoder niet door een ander type decoder vervangen en ook het retourproces kunnen wij niet versnellen.

Ziggo Webteam Erwin
Ziggo WebCare
 
kobus1960
Alles bij elkaar zou dit voor mij een providerwissel inhouden, BAM.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 18 2012 17:34:15:
Rectificatie op voorgaand bericht, Ziggo klant moet ook wel meewerken
met hulp die zelfs op persoonlijk niveau geboden wordt.
Het moet wel van 2 kanten komen.
Deze rectificatie na ruggespraak Ziggo.

m.a.w. Kim is om wat gegevens gevraagd, die worden niet verstrekt, ja, dan houdt het op.
Gewijzigd door kobus1960 op 18-06-2012 17:34
 
MisterSenseo
Dit klinkt als "Ziggo had moeten ruiken wat er zou gaan misgaan en had het op moeten lossen voordat het fout ging met de apparatuur"...........ik krijg hier redelijk buikpijn van....Pfft.........hoewel ik de ins en outs niet ken komt het zo wel over.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kim2310

Quote

MisterSenseo schreef:

Dit klinkt als "Ziggo had moeten ruiken wat er zou gaan misgaan en had het op moeten lossen voordat het fout ging met de apparatuur"...........ik krijg hier redelijk buikpijn van....Pfft.........hoewel ik de ins en outs niet ken komt het zo wel over.


Nee ziggo kan dit natuurlijk niet ruiken maar vind wel dat ze bij de klantenservice de klanten beter kunnen helpen. Ze werken door elkaar heen. Want de ene zeg dit en als je dan een half uur later belt zeggen ze weer dat. Daar wordt ik gewoon moe van. Het is ook niet de eerste keer dat het gebeurd. En een paar keer vind ik geen probleem maar het is altijd als er wat aan de hand is.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 18 2012 19:44:37:

Quote

kobus1960 schreef:

Alles bij elkaar zou dit voor mij een providerwissel inhouden, BAM.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 18 2012 17:34:15:
Rectificatie op voorgaand bericht, Ziggo klant moet ook wel meewerken
met hulp die zelfs op persoonlijk niveau geboden wordt.
Het moet wel van 2 kanten komen.
Deze rectificatie na ruggespraak Ziggo.

m.a.w. Kim is om wat gegevens gevraagd, die worden niet verstrekt, ja, dan houdt het op.



Ik heb nog geen tijd gehad om te reageren wat mij is gevraagd maar heb het nu gedaan.
Afgelopen zaterdag pas de retoursticker binnen gekregen en gelijk verstuurd.
Gewijzigd door kim2310 op 18-06-2012 19:44
 
MisterSenseo
Ik heb eerder mijn gevoel uitgesproken, vanaf nu kan ik beter even niks zeggen zolang ik niet alle feiten weet.........no offence naar wie dan ook, ik kan en wil me niet verlagen tot veroordelingen of vooroordelen op basis van te sumiere informatie.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Advertentie