obey-robots.txt
08 December 2016, 07:00
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken

Geen wifi via modem

Ron2012
Ik heb sinds kort een Samsung galaxy S2 met Android 4.0.3 met intenet bundel, maar volgens de Cisco modem zou ik wifi moeten krijgen, maar als ik het netwerk instel en de beveiligingssteutel geeft die aan dat er een verificatiefout optreed. Volgens de ziggo medewerker was het alleen die dingen intoetsen op de mobiel en dan zou die het moeten doen, maar bij mij dus niet. Waar kan dan de fout liggen?

kobus1960
Hele simpele vraag, heb je wel het goede netwerk te pakken?
Het wemelt ervan namelijk.

Ron2012
Volgens de modem is dit Ziggo 31385.

Monteur_kees
Wat mis zou kunnen zijn is ,
Dat de wpa sleutel onjuist is,
Vaak wordt deze gewijzigd tijdens installatie.

Mvg, piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset

briolet
Ron2012 schreef:

Volgens de modem is dit Ziggo 31385.

Ik zou eerst vanaf de vaste computer op dat modem inloggen en de naam en het standaard wachtwoord veranderen. Dan heb je ook de zekerheid dat je het goede wachtwoord gebruikt. Kies een encryptie, bij voorkeur wpa2 Dat is beter dan wpa en jouw telefoon ondersteunt dat ook.

Dan op the telefoon gewoon dat netwerk zoeken. Hij zal dan om een wachtwoord en encryptie methode vragen. Kies dezelfde die ingesteld zijn en het zou moeten werken.

Zelf heb ik er een hekel aan dat iedereen mijn wifi zo ziet en stel daarom in de preferences altijd een gesloten netwerk in. Deze is dan niet standaard zichtbaar op je telefoon en moet je dan instellen onder 'andere netwerken' waarbij je ook nog de netwerk naam op je telefoon moet invullen. Dat is echter eenmalig omdat hij dan ook bij je voorkeurs netwerken staat. Maar goed, dat is mijn persoonlijke voorkeur. Echt hidden zijn deze netwerken ook niet omdat een speciaal netwerk tool ze wel gewoon ziet, maar je buurt ziet hem niet standaard in hun netwerklijst.

Ron2012
Dat klink goed, maar daar zal ik iemand bij moeten halen, zelf zou me dat niet lukken.

kobus1960
Er staat in ieder geval in de HL omschreven hoe daar te komen. Wink

Ron2012
De handleiding klopt bij mij dus niet, bij pag. 9 gaat het al de mist in, daar krijg ik een heel ander scherm te zien en bovendien heb ik hiervoor gebeld en zeiden ze dat het niet via de pc nodig was. Maar gewoon de code invullen werk ook niet.

kobus1960
Lukt het wel de Cisco d.m.v. een harde reset?
Zit er een INIT of een reset knopje aan de achterzijde?
Deze even paar seconden ingedrukt houden, dan moet ie
teruggaan naar de standaard instelling van de sticker.

Monteur_kees
Ron2012 schreef:

De handleiding klopt bij mij dus niet, bij pag. 9 gaat het al de mist in, daar krijg ik een heel ander scherm te zien en bovendien heb ik hiervoor gebeld en zeiden ze dat het niet via de pc nodig was. Maar gewoon de code invullen werk ook niet.

eventueel via PM je gegevens,
dat zet ik hem op afstand naar de default fabrieks instelling
waarnaa je via de gegevens op de sticker weer in zou moeten kunnen loggen,

gr, Piotje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen wifi via modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Wifi Snelheid 15 26-10-2016 18:09
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:18:21
| Black Tiger05:44:57
| fblemans07:33:52
| Puma08:05:53
| Matty08:12:44
| Zippo10:18:53
| Bitfreak11:20:02
| emiliovisser11:36:45
| buijs11:42:01
| Justin2313:06:42
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan