obey-robots.txt
02 December 2016, 19:06
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

EREDIVISIE LIVE , NIET ALLE WEDSTRIJDEN ?

FrankHolland
Lees ik het goed dat ik niet kan kiezen tussen ALLE wedstrijden maar moet kezen uit de wedstrijden die ZIGGO bepaald ?

QOUTE :

Iedere vrijdag, zaterdag en zondag zijn de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie met voor- en nabeschouwingen live te zien op de kanalen van Eredivisie Live.

Tijdens de wedstrijden wordt er regelmatig geschakeld naar reporters langs de lijn. Diepgaande analyses van de wedstrijden sluiten de dag af.

UNQOUTE

uit: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live

Verder spreekt ZIGGO ook over 9 wedstrijden live per week, en dat over 4 kanalen ??

Moet ik dan toch "verplicht" bij TELE2 blijven om er zeker van te zijn dat ik ALLE uitwedstrijden van mijn club kan zien ?

Full HD Freak
Ziggo geeft geen eerlijkheid van zaken.
Wat SD is noemen ze ook HD.
Zit ik gewoon voetbal te kijken in SD 720 ipv HD 1080.
Maar wel voor HD betalen en SD ontvangen.
Bedriegers!
Wie pakt ze aan?
Ik kan maar niet positief worden over deze gasten.
Gewijzigd door Full HD Freak op 30-07-2008 10:24

Zippo
Op het zuster forum Orange/Online heeft een groep leden succesvol bij Vara's Kassa geprotesteerd. Dat heeft geleid tot een uitzending waarin de problemen zijn besproken en ook leden aan het woord zijn geweest. Daarna zijn alle klachten van de uitzending met prioriteit opgelost. Ook alle nagekomen klachten die per email bij Vara's Kassa zijn binnengekomen zijn met voorrang opgelost.

Wil je dus druk op de ketel, dan een consumenten programma als Kassa gebruiken.

CONTACT KASSA
Hier kunt u uw vragen, opmerkingen of klachten e-mailen naar de redactie van Kassa. Wilt u zo vriendelijk zijn uw telefoonnummer bij te voegen zodat wij u eventueel voor overleg kunnen bellen. Mail naar kassa@vara.nl als u een bestand wilt meesturen. Schrijven kan ook naar: postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum.Voor juridisch advies kunt u ook contact opnemen met Stichting de Ombudsman. Ze zijn te bereiken van 10.00 tot 13.30 uur op het telefoonnummer 0900-6722722 (30 ct. per minuut).

Of gebruik het contact formulier op de website van Kassa, http://kassa.vara...in_contact
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

FrankHolland
Ik was iets te snel , denk ik , met mijn opmerking hierboven.
Alhoewel ze het hebben over de belangrijkste wedstrijden , hebben ze het óók over 9 wedstreijden per week.
Dus toch alles !?

tja
Er zijn nooit meer dan 4 wedstrijden tegelijk. De 9 wedstrijden zijn verdeeld over vrijdagavond, zaterdagavond vroeg, zaterdagavond laat, zondagmiddag vroeg en zondagmiddag laat. Op die manier zijn 4 (en meestal 3) kanalen voldoende.

tja
Full HD Freak schreef:
Ziggo geeft geen eerlijkheid van zaken.
Wat SD is noemen ze ook HD.
Zit ik gewoon voetbal te kijken in SD 720 ipv HD 1080.
Maar wel voor HD betalen en SD ontvangen.
Bedriegers!
Wie pakt ze aan?
Ik kan maar niet positief worden over deze gasten.

720 is GEEN SD. SD heeft 576 beeldlijnen.

HD is er in Nederland in drie smaken: 720p, 1080i en 1080p. Het getal staat voor het aantal beeldlijnen. Daarnaast heb je progressive en interlaced, vandaar de p- of i-toevoeging.

1080p is behalve via vaste dragers (Blueray) niet haalbaar. Via de kabel, of satelliet zul je dus altijd 720p of 1080i ontvangen. Standpunt van Ziggo is volgens mij dat ze de resolutie uitzenden waarin ze het materiaal aangeleverd krijgen.

De European Broadcasting Union (EBU) adviseert om sportwedstrijden in progressive uit te zenden voor het beste beeld. Aangezien 1080p niet haalbaar is, is 720p dus de beste HD variant voor voetbal.

Jovel
volgens woordvoeder Gradus Vos, in de Computeridee no 17, 15 /19 augustus 2008: "Casema, zendt uit 720p of 1080i. Welke resolutie gebruikt wordt hangt af van het aangeboden bronmatriaal. Als dat 1080i is dan zenden wij dat uit, Casema biedt de OS in HD formaat aan. en vanaf januari 2009 ook Ned. 1, 2 en 3." Tot zover dhr. Vos. Opvallend is wel dat hij de naam Casema gebruikt en niet Ziggo.

tja
Jovel schreef:Opvallend is wel dat hij de naam Casema gebruikt en niet Ziggo.

Deze uitspraak geldt voor geheel Ziggo.

Jovel
inmiddels biedt UPC voor haar klanten een combinatiepakket SPORT 1 met Eredivie Live , "UPC biedt combinatiepakket Eredivisie Live en Sport1 voor €14,95 per maand" COAX zal bij Ziggo navraag doen of dit combinatie pakket ook gaat gelden voor Ziggo. Zie ook www.coax.nl
Gewijzigd door Jovel op 08-08-2008 12:45

Ploughie
Ik vraag me een ding af. Moet je ook betalen als de competitie stil ligt. En er dus geen wedstrijden zijn?

Ik heb begrepen dat in een jaar er maar 8 maanden gevoetbald wordt.
Indien je het hele jaar moet betalen betaal je dus 4 maanden voor niks.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EREDIVISIE LIVE , NIET ALLE WEDSTRIJDEN ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:27:12
| Desmark02:24:47
| MisterSenseo03:41:42
| bertusdh04:39:48
| Black Tiger07:11:16
| Gilex08:40:55
| jlebbink10:40:24
| frankgr17:50:33
| Bitfreak21:00:52
| Hefaistos21:30:17
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan