obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
modem en adaptor worden zeer warm
junkonwheels
ik weet niet of er iemand is die dit weet of ook heeft.
maar mijn modem (ubee) en de adaptor worden zeer warm to bijna te heet om vast te pakken dit lijkt mij niet normaal.
ook krijg ik bijna elke week wel een DNS fout maar of dit nu aan ziggo ligt of aan mij dat weet ik niet. als ik deze fout krijg moet ik alleen de stroom even van me modem te halen en de fout is weg alleen weet ik niet waar deze vandaan komt.
kan het de warmte zijn




ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven
 
MisterSenseo
Zeer bekend fenomeen, kan geen kwaad, wel erg irritant.
Oplossing is heel simpel, koop een doodsimpele tijdschakelaar bijv, bij Hema en zet die ertussen.
Stel die schakelaar zo in dat elke dag op een tijdstip dat je zeker weet dat er geen internet gebruikt wordt, een half uur je modem uit gaat, vaak ergens midden in de nacht.
In 99% van alle gevallen lost het een boel problemen op en hij hoeft per 24 uur maar een kwartier tot half uur uit.
Je hebt elke dag een verse verbinding en hij is even uit geweest, dus afgekoeld.

Succes ermee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
junkonwheels
bedank voor de snelle reactie in de 1e plaats.
en ik zal de tip gaan uitvoeren het word even puzzelen met de rest van de bekabeling maar dat is een ander probleempje

groetjes ferdinand
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem en adaptor worden zeer warm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie