obey-robots.txt
09 December 2016, 20:25
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe forum rangen

Zippo
Ik heb nieuwe forum rangen gemaakt. De rangen voor mod, admin en donateur zijn ongewijzigd.

Weten jullie nog passende omschrijvingen?
Dit zijn de huidige.

ziggo-forum-official, Medewerker van Ziggo en Ziggo WebCare Official
ziggo-forum-0, Kilobit | post 0-10
ziggo-forum-1, Megabit |post 10-50
ziggo-forum-2, Gigabit | post 50-200
ziggo-forum-3, Terabit | post 200 - 500
ziggo-forum-4, Petabit | post 500 - 1000
ziggo-forum-5, Exabit | post > 1000

Misschien zet ik dit ook wel publiek, zodat iedereen mee kan denken.
Gewijzigd door Zippo op 16-08-2012 17:59
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

MisterSenseo
Kunstgebit ?

Ik heb werkelijk geen flauw idee, hoe het is/was vind ik het prima........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Monteur_kees
mooi gedaan,

misschien het aantal posten Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset

kobus1960
Die staan er altijd al bij. Helpless

Zippo
Eerste post geupdate met de hoeveelheid post erbij waarvoor de rang geld.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

MisterSenseo
Misschien A D M I N en M O D J E
Zijn ook allemaal 5 letters.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

kobus1960
jaaaa, wij willen ook van die mooie letters!! Clap

Nicholas
Ik zit mee te denken vooral voor Terabit. Grin Moet nog 166 berichten posten voor Petabyte Think en dan nog writers block hebben......

Doe mij maar: S N U G O (ja zes letters kan helaas niet.) Grin

Da's een afkorting van Snugoloog. Oftewel afgestudeerd in de Snugologie.
Gewijzigd door Nicholas op 16-08-2012 20:34
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss

Zippo
Ha ha, ADMIN MODJE SNUGO
Zelf nog bedacht, CRACK XPERT

Waar staat SNUGO ook al weer voor? Ik kan me nog wel vaag iets herinneren en zelfs iets met een logo erbij.

Ik ga in ieder geval ADMIN MODJE en XPERT maken. XPERT is speciaal voor de actieve en kundige posters hier op het forum zoals Nicholas en die alleen een posters rang hebben.

XPERT daarvan is de betekenis wel duidelijk, maar van SNUGO? (SNUGgere Opmerking of zo iets?)

Edit: lees net de betekenis!! Of ik ben niet al te SNUGger of je hebt net terwijl ik mijn antwoord aan het typen was ook je post geedit. Wink

Nicholas
Ja, dat snugo staat voor niets... Grin Gewoon verzonnen..... Vond ik wel grappig.

Dank voor de XPERT overigens. Zie mezelf niet zo, er zijn betere deskundigen dan ik op dit forum maarja, het beestje moet een naam hebben natuurlijk. COACH is ook wel leuk.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe forum rangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wat is nieuwe de members.upc.nl url voor webspace? Webspace 4 26-09-2015 01:55
Nieuwe naamservers updaten niet. Klacht over Ziggo 3 10-09-2015 23:56
Nieuwe versie (GW 7401) Horizon mediabox sterk verbeterd Ziggo nieuws 2 29-05-2015 22:41
Nieuwe firmware v3.2 UPC Horizon mediabox, binnenkort ook bij Ziggo. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 4 06-05-2015 15:49
Nieuwe Ziggo-klanten duurder uit Ziggo nieuws 9 02-05-2015 14:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje01:00:52
| Black Tiger01:02:09
| Zippo01:48:18
| MisterSenseo01:58:14
| ArieBuu02:24:49
| Desmark06:31:25
| Tomar07:56:41
| knilleske08:21:00
| gerrelle09:44:28
| Gilex09:49:41
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan