obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt internetsnelheden Z2 en Alles-in-1-Plus per 1-10-12
Zippo
Ziggo verhoogt internetsnelheden Z2 en Alles-in-1-Plus.

In totaal meer dan 1 miljoen klanten krijgen fors meer bandbreedte

Utrecht, 23 augustus 2012

Nadat Ziggo in maart al een aantal internetsnelheden verhoogd heeft, verhoogt het bedrijf nu per 1 oktober de snelheden van Z2 en Alles-in-1 Plus. Daarmee krijgen meer dan 1 miljoen Ziggo klanten meer bandbreedte.

Ziggo start vanaf 1 oktober met het op afstand resetten van de modems waarna de abonnees automatisch de nieuwe snelheden hebben. Het op afstand resetten van de modems neemt tot eind oktober in beslag.

Abonnees kunnen vanaf 1 oktober ook zelf hun modem resetten en beschikken daarna onmiddellijk over de hogere snelheid. De prijzen van de internetabonnementen blijven ongewijzigd.



AbonnementHuidige snelhedenSnelheden vanaf 1 oktober
Internet Z230 / 3 Mb/s40 / 4 Mb/s
Alles-in-1 Plus50 / 5 Mb/s60 / 6 Mb/s


Bron: Persbericht Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Gaan wij als veelbetalers ook nog een keer omhoog?? Helpless
 
Nicholas
10 mb/s erbij. Dat is natuurlijk ter compensatie van die wireless bandbreedte die we straks gaan weggeven. Cool Je moet de klant tevreden houden he. Anders stappen we straks nog massaal over naar glasvezel Grin
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Zippo
Ha ha, dat kon wel eens de juiste interpretatie zijn.

Wat ik mis bij kabel internet zijn de hoge uploadsnelheden. Dat zou voor mij een reden kunnen zijn om over te stappen naar glasvezel.

Als je een willekeurige download | upload snelheid in percentages weergeeft.
kabel: 100% | 10%
glasvezel: 100% | 100%

Dan is kabel duidelijk onaantrekkelijker. Bij een verhouding 100% | 50% is voor mij de overstap naar glasvezel niet meer zo belangrijk. Tenminste op dit moment. Je weet niet wat voor ontwikkelingen er nog komen dat je wel nog meer upload nodig hebt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
@Nicholas, gewoon een EVM en er wordt niets opengezet. Cool
 
Nicholas
@Kobus: nee, dat klopt. Maarja, dan moet ik weer een draadloze router gaan aanschaffen voor dat laptopje dat hier ook nog in gebruik is.

Nee, ik ga dat Wifi behang maar eens uitproberen. Vrees alleen dat een losse router goedkoper is dan dat behang Grin
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger

Quote

Abonnees kunnen vanaf 1 oktober ook zelf hun modem resetten en beschikken daarna onmiddellijk over de hogere snelheid.

Gaat het hier echt om resetten of is herstarten voldoende?
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Gewoon herstarten door het modem even spanningsloos te maken.

Ben benieuwd welke snelheid mijn Fritzbox 7270 maximaal aankan?.Think
 
MisterSenseo

Quote

Bitfreak schreef:

Ben benieuwd welke snelheid mijn Fritzbox 7270 maximaal aankan?.Think


Volgens mij moet die sowieso die 60 Mbit aankunnen........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Nou de 7270 heb ik hier ook hangen en die heeft nogal wat overhead en slechts een 100mbit netwerkkaart ingebouwd.

Ik kom daarom met de 7270 op mijn modem gekoppeld ook net niet aan de 50mbit. Dat lukt me wel met de 7340 maar die heeft dan ook een gigabit netwerkkaart ingebouwd.
Ik weet niet wat Bitfreak haalt, maar ik haal 41,3 mbit downstream via de 7270, daarbij mag wel vermeld worden dat het Ziggo modem nog in router mode hangt.

De 7270 heeft een 100mbit netwerkkaart er in. Hij zou in principe de 60 mbit nog gewoon aan moeten kunnen. Alleen kom je vanwege de overhead lager uit.

Ben benieuwd welke snelheid Bitfreak op dit moment haalt met de 7270 en of zijn Ziggo modem wel of niet in router mode werkt.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt internetsnelheden Z2 en Alles-in-1-Plus per 1-10-12', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie