obey-robots.txt
08 December 2016, 07:03
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing geen internet

lordshadow
Hoi,

Vandaag is de modem 2 x uit gevallen moest de stekker eruit trekken en 30 sec. wachten. 1 x s`morgens en 1 x s`middags .Daarna deed hij het weer.
Ik heb gekeken of er storing was bij postcode 6227. Maar geen melding, Raar toch.

Wie nog meer,

Groetjes JosShock

MisterSenseo
En was dit alleen vandaag of heb je er vaker last van ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

lordshadow
Bedankt voor de reactie,

Soms een enkele keer, en daar gaat een week of 3 over maar vandaag 2 keer uit gevallen.

Groetjes Jos
Gewijzigd door lordshadow op 26-08-2012 15:01

MisterSenseo
Hou het in de gaten en check eventueel je coax stekkers op corrosie of aanslag op de verbindingen, eventueel een cm van de kabel afknippen en de stekker er opnieuw aan vast monteren.
Een doodsimpele tijdklok op je modem helpt heel vaak ook, op een vast tijdstip ergens in de nacht dat je zeker weet dat er geen internet gebruikt wordt, en dan je modem een half uurtje uit, elke dag een verse verbinding.
Op die manier hou je het zelf in de hand en heb je altijd verbinding wanneer je erom vraagt.........Wink
Het is een kip-simpele oplossing die vrijwel niets kost maar wel heel erg effectief is.

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

lordshadow
Hoi,PC

Weer in de ochtend dat internet eruit ligt. De kabels en dergelijke , behalve de modem hebben ze meer dan een halve jaar gecontroleert, dat gebeurde in huis en buiten in het kastje , de kabels hebben ze ook een stukje afgeknipt en in orde gemaakt. Toen viel internet vaker uit.
Maar ik vind toch dat ik altijd internet moet hebben en niet elke dag de modem via een tijdschakelaar een half uur moet uitschakelen. En hopen dat het is opgelost.Waar zijn we dan mee bezig??

Met vriendelijke groet,

Jos

MisterSenseo
Tja als je er zo over denkt moet je maar eens gaan rondkijken bij andere ISP's.
Ik heb je een bewezen werkende oplossing gegeven voor een probleem wat je met electronica kunt tegenkomen, waar Ziggo lang niet altijd iets aan kan doen maar wat zeerwaarschijnlijk veroorzaakt wordt door spammers en fishing mongolen en virusverspreiders.
Met andere woorden, er wordt zo ongelofelijk veel troep over het net verspreid dat de apparaten er niet meer tegen kunnen en vollopen, met die tijdklok als oplossing leeg je je cache ( ladekastje ) van je modem dat hij er gewoon de gehele dag probleemloos tegenaan kan.

moeskoetie
ook hier regelmatig dat het signaal wegvalt, en met resetten een veel te lage snelheid.
na een poosje doet hij het dan weer normaal.
wordt tijd voor glasvezel van vodafone :-)
2902091737

lordshadow
Hoi,

Ik heb het probleem bij ziggo neer gelegt.

Ze hebben tegen mij verteld dat het onzin is elke dag de modem via een tijdschakelaar de verbinding elke dag te verversen dat vind een medewerker van ziggo niet goed. Het moet werken zonder enige flauwekul uit te halen. De medewerker vond dat er een monteur langs moet komen om een en ander door te nemen. Hij vermoet dat de kabel van het kastje naar het huis niet goed is, het wordt maandag door een monteur gemeten, dan zien we verder.
Jullie horen van mij hoe het afloopt.

Groetjes Wink
Gewijzigd door lordshadow op 01-09-2012 18:11

Nicholas
Natuurlijk moet het zonder flauwekul goed werken. Zou ook niet nodig moeten zijn om je router steeds te resetten maar in sommige gevallen (niet in de jouwe waarschijnlijk) kan het zeker helpen om problemen op te lossen. Dat is intussen in dit forum ook wel bewezen.

Hoogstwaarschijnlijk ligt het bij jou niet aan het vollopen van de cache maar aan het signaal zelf. Goed dat er een monteur komt in ieder geval.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss

lordshadow
Hoi allemaal,

Sorrie voor de late reactie maar vorige week is er een monteur geweest. Hij zei dat ik een veroudert modem heb. Deze heeft hij omgewisselt nu een 3200. Geen Problemen meer.

ZIGGO bedanktThumbs UpGrin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing 15 21-11-2016 23:31
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:21:34
| Black Tiger05:48:10
| fblemans07:37:05
| Puma08:09:06
| Matty08:15:57
| Zippo10:22:06
| Bitfreak11:23:15
| emiliovisser11:39:58
| buijs11:45:14
| Justin2313:09:55
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan