obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
tv extra => alles in 1 aanvragen => zenders weg
mistraller
Ik heb voor een familielid alles in 1 basis aangevraagd. Er was al TV extra en eredivisie live aanwezig. Bij de aanvraag kreeg ik geen keuze mogelijkheid voor het tvpakket. Ik nam aan dat dit hetzelfde blijft. Nu is, ondanks dat er al betaald is voor tv extra, toch ineens alles op tv standaard teruggezet. Eredivisie live zit er nog wel op.

Ze hebben een brief ontvangen waarin staat dat vanaf 3 oktober tv standaard wordt afgenomen. Via de ziggo website zie ik na inoggen echter staan dat tv extra wordt afgenomen, en het alles in 1 pakket is niet te zien.

Wordt dit later nog rechtgetrokken, en hoe is dit de volgende keer te voorkomen? Ik moet nog 2 adressen omzetten van adsl naar ziggo, en daar is het niet acceptabel dat men tv extra (wellicht tijdelijk) kwijtraakt. Ik heb onder die accounts ook al gekeken, maar daar kan ik ook geen keus maken om tv extra te behouden. De wizard voor allesin1 geeft (indien ingelogd) alleen een keuze voor het tv pakket als je momenteel alleen tv standaard afneemt.

NB: Het modem is inmiddels ontvangen, dat ga ik binnenkort plaatsen.
 
kobus1960
Je betaald altijd de lopende maand het oude abbo. Gaat per nieuwe maand in.
Je kan dus wel van de een op andere dag een ander abbo nemen, mocht er te
veel betaald zijn krijg je restititutie op de volgende rekening. dat dan weer wel.
 
mistraller
Inmiddels is er naar de helpdesk gebeld, en hebben ze tv extra er weer meteen op kunnen zetten. Erg raar dus, lijkt erop dat de bestelwizard verkeerd in elkaar gestoken is...?
 
kobus1960
Kijk aan, zal toeval zijn, je bent de enigste met deze klacht.
Dank voor de feedback, topic gesloten.Clap

Edit, topic op verzoek van starter weer open gezet, 08-10-12 09:50.
Gewijzigd door kobus1960 op 08-10-2012 09:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv extra => alles in 1 aanvragen => zenders weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Advertentie