obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
tv als receiver?
kobus1960

Quote

frankrijk schreef:

Mister Senseo,

Ik ben het e ook wel mee eens om mensen te helpen, maar het is soms te moedeloos voor woorden om elke keer hetzelfde antwoord te moeten geven op vragen waar dit hele forum vol van staat.

En waar een heleboel mensen te beroerd zijn om eerst even dit forum te bekijken, voordat er weer de zelfde vraag gesteld wordt.

Daarom nogmaalsrespect voor jullie daar jullie hiermee blijven doorgaan met bijna altijd dezelfde antwoorden blijven geven.

Ik ben ermee gestopt want er gaat voor mij te veel tijd in zitten, want er moet ook nog normaal gewerkt worden

Hopenlijk lezen veel mensen dit stukje zodat jullie ook meer tijd over houden voor serieuze dingen of echte problemen :-)

Groeten


Dank je, heb ook weleens een dagje geen zin om weer zo'n vraag te beantwoorden.
Mag je rustig weten, maar dan zijn de andere je weer voor, dat is het leuke van dit team.
Bovendien houden we onderling overleg hoe vreemde gevallen aan te pakken, die komen
wel ook wel tegen, maar zie je allang niet meer Sad Verder is het idd hobby en leerproces.

Heel veel mensen scrollen niet door het forum, maar stellen de vraag, wij verwijzen ook wel
naar topics, en met name Senseo heeft een boel standaardoplossingen in zíjn onderschrift
verwerk, waarvan ik weer een schaamteloos aftreksel hieronder heb staan. Helpless

Groet!! Kobus
 
Nicholas
Om vragenstellers wat op weg te helpen heb ik destijds ook wat tips opgesteld. Dat niet iedereen dit dan leest voordat met een vraag stelt.... Tja...

http://ziggo.gebruikers.eu/articles.p...icle_id=19

Maar het altijd weer fijn als men bericht dat het probleem is opgelost. Dan heb je toch weer iemand kunnen helpen of in ieder geval bijgedragen aan een oplossing. En je leert er soms zelf ook weer van.

Daarnaast is het is ook wel leuk om een aantal vaste "gezichten" te zien en een bietje humor onder mekaar enzo. Dat maakt het voor mij dan leuk om hier actief te zijn.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Cry
 
frankrijk
Blij dat jullie een leuk team hebben en ook onderling overleg hebben.

Zoals ik zei ik kijk met bepaalde regelmaat naar dit forum om te kijken wat er bij de mensen speelt.
Alleen het eerder genoemde begon mij een beetje te vervelen, elke keer dezelfde vragen

Een vriend van mij beheert samen met nog iemand een forum, over hele andere artikelen.

En als er weer dezelfde vragen komen( ja bij hun komt dit ook vaak voor). Het einge wat ze dan als antwoord geven is RTFM of kijk bij de stickys of de FAQ.
Sindsdien is het een stuk rustiger geworden met de vragen

Ik zou zeggen veel plezier met dit forum en groeten aan jullie

Frank
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv als receiver?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
airplay via Marantz sr 7005 receiver Hardware instellingen : 11 05-07-2013
Advertentie