obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
Panasonic tda centrale --> ziggo zakelijk
Black Tiger
Succes alvast. Ben benieuwd over 3 maanden hoe het vergaan is. Zou fijn zijn als je dat t.z.t. nog even komt melden.
Fijn weekend gewenst!
Greetings, Black Tiger
 
Delaat72
Beloofd! Prettig weekend.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Excuses voor de late reactie, maar ik ben ziek geweest, vandaar nu pas mijn reactie.

Voor de kleine ondernemer is office plus geschikt, Op deze aansluiting kun je kleine (huis-)centrales gebruiken.
Voor de groot zakelijk gebruikers is ISDN2 of ISDN30 geschikt. Office plus is een product welke nog niet zolang op de markt is waardoor er geen uitgebreide lijst beschikbaar is met geschikte ISDN centrales. Als je telefooncentrale niet in de lijst staat kunnen we niet garanderen dat het goed werkt.
Ziggo WebCare Jelle
 
Delaat72

Quote

Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Excuses voor de late reactie, maar ik ben ziek geweest, vandaar nu pas mijn reactie.

Voor de kleine ondernemer is office plus geschikt, Op deze aansluiting kun je kleine (huis-)centrales gebruiken.
Voor de groot zakelijk gebruikers is ISDN2 of ISDN30 geschikt. Office plus is een product welke nog niet zolang op de markt is waardoor er geen uitgebreide lijst beschikbaar is met geschikte ISDN centrales. Als je telefooncentrale niet in de lijst staat kunnen we niet garanderen dat het goed werkt.


Volgens de medewerker van Ziggo welke ik gesproken heb MOET het werken.
Zie eerdere opmerking:
"ISDN bestaat in europa uit een bepaald protocol "euro isdn" ALS ziggo een isdn aanleverd moet dit ook een euro protocol hebben, alle apparatuur met euro protocol MOET dan ook normaal werken" En nogmaals, met alle respect, het lijstje wat vermeld staat op de site is niet de standaardlijst van centrale's wat bij een gemiddeld bedrijf met meerdere medewerker geplaatst is.
Maar we wachten geduldig af. En ik laat nog wel weten hoe het afgelopen is.
 
Alaaafff
Wat is het resultaat?
De 3 maanden zijn voorbij. ik ben benieuwd !!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Panasonic tda centrale --> ziggo zakelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie