obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met afspelen video via LAN
lullow
de discussie over welke scanner het beste werkt is er in mijn beleving.altijd geweest en zal altijd blijven.
er is geen perfecte.scanner op de markt die voor iedereen aan alle wensen voldoet..
gelukkig heb ik zelf nog nooit.(met uitzondering.van deze.keer) problemen gehad met de avg free versie.
ook van reclames heb ik geen last.
vroeger maakte ik veel gebruik van symantec maar dat is voor de consumenten markt gewoon te zwaar geworden m.i.. de corporate versies (mits goed ingesteld) werkt daarintegen dan weer soepel.
 
Black Tiger

Quote

de discussie over welke scanner het beste werkt is er in mijn beleving.altijd geweest en zal altijd blijven.

Daar heb je zonder meer gelijk in. In dit geval ging het er dan ook om welke scanner van de genoemde scanners een systeem het minst vertraagt.

V.w.b. de kwaliteit van scanners wisselt het altijd. Het is wel zo dat je bij de gratis scanners er een paar hebt die je altijd in de top 5 of zelfs top 3 hebt staan. Dat is Avast, Avira en AVG.
Aangezien de kwaliteit nauwelijks van elkaar afwijkt, kan men dus rustig een keuze maken voor een scanner die betreffend systeem het best laat werken.
Ook ik heb slechts 1x een groot probleem gehad met AVG, maar dat is 12 jaar geleden en dat maakt hem niet per definitie slecht.

Er is dus inderdaad geen perfecte scanner, dat wisselt tussen meestal een beperkt groepje wat altijd wel bovenaan staat.
Maar er zijn wel slechte scanners zoals Norton en Macafee die bij herhaling bewijzen dat ze aanzienlijk slechtere resultaten behalen dan andere scanners.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met afspelen video via LAN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Advertentie