obey-robots.txt
06 December 2016, 13:08
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

geluid valt weg bij afspelen

PJB1950
Behalve het nog steeds weerkerende probleem van het automatisch opnieuw opstarten van de Cisco 8485 (dit is al de derde in 5 weken!!), heb ik nu een nieuw probleem: bij het afspelen van een opgenomen programma valt het geluid geregeld weg. Ik zet de decoder dan even "uit" door rechtstreeks naar de TV te gaan. Vervolgens ga ik terug naar de decoder en dan heb ik weer geluid. Dit herhaalt zich nu al 3 maal in een uur!
Iemand een oplossing??

Groeten,
PJB
 
Nicholas
Heb je nu al een nieuwe decoder gehad ?

Gezien je vorige vraag in het forum:
http://ziggo.gebr...post_22971
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
PJB1950
Nicholas schreef:

Heb je nu al een nieuwe decoder gehad ?

Gezien je vorige vraag in het forum:
http://ziggo.gebr...post_22971


Ik heb al twee keer een nieuwe gehad!! Dit is dus mijn derde; blijkbaar is men er bij Ziggo ook van overtuigd dat er nogal wat mis is met de decoders!
 
Nicholas
En intussen al een andere TV ? Of kijk je nog op die Sony via de Scart ?
Zonder al die info is het lastig om te kijken wat nu de storing kan zijn.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
PJB1950
Die Sony ligt op de schroothoop! ik kijk nu via een Loewe Connect ID met een HDMI aansluiting op de Cisco.
 
kobus1960
Oke, dus is dit verhaal nu wel of niet opgelost?
 
PJB1950
kobus1960 schreef:

Oke, dus is dit verhaal nu wel of niet opgelost?


Nee, de problemen (het zomaar opnieuw opstarten van de decoder en het plotseling stoppen van het geluid, terwijl het beeld gewoon doorgaat) zijn nog steeds/nieuw aanwezig
 
kobus1960
Gebruik je een multifunctionele afstandbediening om al je
apparaten met 1 te kunnen bedienen?
 
PJB1950
Nee, ik gebruik de Cisco afstandsbediening voor de Cisco en de Loewe afstandsbediening voor de TV. Het geluid van de Cisco staat 'vol' open. Het volume regel ik via de Loewe. Zojuist weer even de Cisco aangezet en via de Cisco TV gekeken; viel het geluid weer weg; wel beeld; even op TV gezet en toen terug naar de Cisco en toen wel geluid. Dit is dus echt irritant.
 
Nicholas
Probeer eens een andere HDMI kabel. Er zijn gevallen bekend waarin dit de oplossing was voor het probleem.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemeen aanzienlijk meer bereikt met wat meer Humor en wat minder Ego.

crosscriss
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid valt weg bij afspelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Geen geluid op TV bij aanzetten mediabox Algemeen 5 02-02-2016 16:38
Verbinding valt steeds weg Storing 4 28-12-2015 15:34
Verbinding met Ziggo valt regelmatig weg Klacht over Ziggo 2 20-09-2015 22:22
Wifi verbinding Technicolor TC7210 valt weg WiFi, draadloos netwerk 7 04-08-2015 15:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:13:48
| Zippo00:16:34
| kezeltje00:45:42
| Desmark01:20:54
| buijs03:22:27
| jlebbink04:49:29
| Gilex05:57:30
| Matty11:47:50
| Drenthe201611:57:55
| Monteur_kees13:33:19
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan