obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Ubee EVW320B update Firmware v 9.9.5005
sdr
backup maken, zeer goed idee.

Bedankt voor de tip
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

briolet schreef:

En gewoon slecht dat ziggo deze veranderingen ook niet documenteert. Vooral de port forwarding page is zo veranderd dat je een expert moet zijn om die nieuwe pagina te begrijpen. Met de handleiding (handlijding ?) alleen komt de gemiddelde gebruiker er vast niet uit.

Ik heb net gecheckt: Ook vandaag staat er alleen nog versie 1.0 van de Ubee handleiding uit voorjaar 2011 op de ziggo site.


De geavanceerde handleiding klopt inderdaad niet meer. ik heb hier melding van gemaakt.
Ziggo WebCare Jelle
 
sdr
Ik vind het wel goed dat er iets nieuws wordt uitgebracht, maar waarom de layout veranderen als het goed werkt en daar geen klachten over zijn.

Is niet logisch en ik hoop dat ze het snel weer terug zetten zoals het was.

succes ermaa in ieder geval.
 
kobus1960
De firmware is mede aangepast voor het Hotspot project.
In m'n onderschrift staan wat standaard instellingen met de nieuwe firmware.
Wireless instellingen zijn veranderd, o.a. uit is uit, dat was eerst anders.
 
briolet

Quote

waarom de layout veranderen als het goed werkt en daar geen klachten over zijn

Veel van de aanpassingen zijn volgens mij verbeteringen en dat is altijd goed. Vooral port-forwarding is sterk verbeterd. Vroeger was het aantal te forwarden gelimiteerd door de scherm layout. Nu kun je er meer forwarden en ook nog omnummeren. Nu doe ik het forwarden altijd in mijn Airport, maar ik heb wel eens geteld en zag dat dat aantal dat ik in mijn airport gedefinieerd heb, niet in de vorige firmware van de Ubee mogelijk was geweest.

Bij de functies die weggevallen zijn, betreft het functies waarbij in de handleiding al afgeraden werd ze te gebruiken. Geen idee waarom ze niet direct ge-disabled waren.
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

sdr schreef:

Ik vind het wel goed dat er iets nieuws wordt uitgebracht, maar waarom de layout veranderen als het goed werkt en daar geen klachten over zijn.

Is niet logisch en ik hoop dat ze het snel weer terug zetten zoals het was.

succes ermee in ieder geval.


De firmware zoals deze eerder was zal niet meer terug gezet worden, maar wat zou je terug willen hebben? Wat mis je nu in de huidige firmware?
Ziggo WebCare Jelle
 
j0j0

Quote

Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Quote

sdr schreef:

Ik vind het wel goed dat er iets nieuws wordt uitgebracht, maar waarom de layout veranderen als het goed werkt en daar geen klachten over zijn.

Is niet logisch en ik hoop dat ze het snel weer terug zetten zoals het was.

succes ermee in ieder geval.


De firmware zoals deze eerder was zal niet meer terug gezet worden, maar wat zou je terug willen hebben? Wat mis je nu in de huidige firmware?


In de huidige versie is het options menu bij Gateway veranderd, waardoor ik, zoals ik in mijn vorige post al zei, de instellingen van PassTrough MAC adres niet meer kan veranderen. Passtrough MAC adres werkt nog wel, maar ik kan de instellingen niet meer veranderen, als ik bijv. mijn airport extreme ooit moet vervangen. Ook is de snelheid van de Airport extreme gehalveerd, ik heb dit allemaal iets gedetailleerder uitgelegd in mijn vorige post, daarin staan ook een paar linkjes naar het oude en het nieuwe optionsmenu.
 
sdr
het was gewoon overzichtelijker en kiin mijn ogen duidelijker wat je moest invullen.
Het kon gewoon niet fout gaan.
 
Nicholas
Ik vind die nieuwe firmware prima. Er zijn een aantal verbeteringen aangebracht en zaken overzichtelijker gemaakt.

Mis alleen de optie: "Deactivate Ziggo Hotspot" Dit om hotspot-jongeren en ander digi geboefte te weren.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ik denk dat e.e.a. samen gaat hangen met de toestemming (en het zelf gebruiken van Hotspots), die je zelf moet gaan geven.
Handtekening? Telefonisch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee EVW320B update Firmware v 9.9.5005', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
Horizonbox Update Firmware : 6 19-12-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Advertentie