obey-robots.txt
03 December 2016, 14:41
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Cisco EPC3925

plop
Hallo, sinds enige tijd hebben we als Ziggo klanten zo'n nieuwe WIFI modem gekregen, een Cisci EPC 3925 maar sinds het begin valt regelmatig mijn internetverbinding weg. Heb het draadllos en bekabeld geprobeerd. Ook via de oplossing van Ziggo d.m.v. andere kanalen in te stellen maar het probleem blijft. Ook als ik via Tv naar bijv. Youtube muziek kijk en luister valt de verbinding regelmatig weg na verloop van tijd. Nu krijg ik iedere keer als oplossing om even naar een duur (0,65 ct/u) te bellen maar dit probleem komt sinds de omruil van dat modem en ik ben als trouwe klant niet van plan om de kosten voor deze fout voor mijn rekening te nemen. Als ik op het internet het modem intyp dan krijg ik veel mensen met dezelfde problemen te zien. Mensen dus met hetzelfde modem. Dus het probleem speelt bij meerdere mensen. Wie heeft info?
 
MisterSenseo
Heb je je goed ingelezen op het forum hier en alle tips van ons ( oa in de onderschriften ) opgevolgd ?
Heel vaak vind je de oplossing in het opnieuw aansluiten van van kabels en stekkers, op een andere manier aansluiten ( "klikkerdeklik" ) en dat soort dingen.
Misschien kun je jouw opstelling en aansluitingen eens vertellen, of via foto's laten zien.
Hiermee kunnen we vaak meer bereiken, op afstand bepalen wat er loos is is erg moeilijk......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
plop
Mijn modem staat in dezelfde kamer als de PC. Ik heb alle kabels gechekt en die zitten er allemaal goed in. De afstand is is ongeveer 10 meter. Er zit geen muur of zoiets tussen. De lampjes voorop zijn de 1e 2 die zijn groen dan de 3e oranje en de 4e weer groen en dan een flikkerend oranje lampje. De rest brandt nu niet.
 
kobus1960
Zo horen de lampjes te branden, kun je aangeven welk lampje
er zoals in de quote omschreven staat niet goed staat?

POWER Brandt als het Wi-Fi modem aan staat.
DS Brandt als het Wi-Fi modem een goed
functionerende upload verbinding heeft.
Afhankelijk van de snelheid is het lampje groen of
oranje.
US Brandt als het Wi-Fi modem een goed
functionerende upload verbinding heeft.
Afhankelijk van de snelheid is het lampje groen of
oranje.
ONLINE Brandt als het Wi-Fi modem goed functioneert.
ETHERNET Brandt als er een apparaat met een netwerkkabel
is aangesloten op deze poort en het apparaat aan
staat (bijvoorbeeld een PC). Het lampje kleurt:
• Groen als het 10 of 100 Mbps) wordt
ondersteund.
• Oranje als 1 Gbps wordt ondersteund.
USB De USB functioneert is niet beschikbaar.
LINK Brandt als de Wi-Fi functionaliteit werkt.
SETUP Knippert als WPS wordt gebruikt om een nieuw
apparaat toe te voegen.
TEL2 Brandt als u een abonnement op een tweede
telefoonlijn heeft.
TEL1 Brandt als u ook een telefonie abonnement heeft
 
plop
Power - Groen
DS - Groen
US - Oranje
Online Groen
Ethernet
1 - Knipperd Oranje, 2 - niet, 3 - niet, 4 - niet
USB - Niet
Link- Groen
Set Up - Niet Tel 1 - Groen en Tel 2 - Niet
 
kobus1960
D'r moet even iemand langskomen met een Cisco modem.
Of die Ethernet moet knipperen of gewoon rustig blijven, dat
is mij niet helder. Bij Ubee is ie gewoon stil. Misschien weet
een ander dat. De rest ziet eruit zoals het heurt.
 
barre61
Bij ethernet knippert het lampje oranje bij activiteit.
 
kobus1960
Oke, dus het modem schijnt goed te werken.
Het is en blijft erg lastig om vanaf hier een
oplossing te zien. Senseo vroeg een foto te
posten van de aansluiting, kan dat alsnog?
 
plop
Zal proberen om een foto bij te plaatsen. Vanmorgen om een uur of 9 wederom een wegvallende, zeer trage verbinding. Toen branden de 1e 2 lampjes vanaf de linkerkant van de WIFI modem groen, de rest brande niet. Heb nu wederom een ander kanaal gekozen (11) na eerst alles weer van stroom te hebben gehaald. Het werkt nu weer maar voor hoelang. Trouwens voor een aantal maanden terug heeft een monteur al de bekabeling en aansluitingen nagekeken en toen was het goed. Dus daar ligt het probleem niet. Als ik op het internet een beetje google dan zie ik daar dus wel veel meer dezelfde klachten als de mijne. Dus ga ik wel denken dat het aan de WIFI modem ligt. Mijn computer gaat de lampjes op de WIFI modem niet uitschakelen toch? Het kan toch niet de bedoeling zijn om 2 tot 3 x per dag de stroom van het modem te halen om op het internet te kunnen. Voor de installatie van dit nieuwe Siscomodem hadden we nooit geen problemen dus volgens mij kan het niet anders dan aan dat nieuwe kastje liggen.
 
kobus1960
Trouwens voor een aantal maanden terug heeft een monteur al de bekabeling en aansluitingen nagekeken en toen was het goed. Dus daar ligt het probleem niet.


Dat klopt lang niet altijd, heb je zo'n UMU draaidoos splitter?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco EPC3925', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:41:18
| buijs01:10:25
| Black Tiger01:31:06
| Desmark03:04:57
| Gilex03:20:38
| kezeltje04:23:42
| Zippo04:32:23
| Bitfreak05:11:54
| Puma05:43:02
| Justin2305:48:45
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan