obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
lage snelheid nieuwsgroepen
stuurtie
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met downloaden via nieuwsgroepen. Mijn download programma alt.binz geeft de melding: Too many concurrent connections, you are allowed 4.
Dit betelent dat ik soms een lage snelheid heb en soms helemaal niks geen verbinding heb.

Nu heb ik een ander programma geprobeerd (grabit) maar die geeft het zelfde aan.
Ik heb mijn wachtwoord al veranderd bij ziggo zodat ik zeker weten niet op meerdere plekken verbinding maak met nieuwsgriepen. Toch blijft het probleem.

Heeft iemand anders hier ook last van en/of weet iemand een oplossing?

Ik heb contact gehad met Ziggo maar die zeggen dat er een algemene landelijke storing is qua nieuwsgroepen van Ziggo maar ik lees hier nergens iets over op internet.
Zij geven aan dat ik geduld moet hebben maar ik kan nergens controleren wanneer de storing opgelost is als die er al is..

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet Stuurtie
 
Nicholas
Indien je gebruik maakt van de newsserver van Ziggo: afwachten. Er is inderdaad een storing. In dit forum meer over te vinden.

Payserver nemen. Of hard klagen. Dan krijg je misschien een vergoeding. € 20,00 ofzo...
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Als je alleen van de Ziggo servers gebruikt maakt is het logisch dat je teveel connecties hebt, je hebt er maar 4 en als ik het goed heb moet je er al 1 of 2 gebruiken voor de inlog, dus hou je er maar 2 á 3 over voor je download.
Die storing is bekend alleen onbekend is wanneer er een oplossing voor is.
Denk eens na over een payserver, dan ben je in één keer van het probleem af.
De sponsor van dit forum is een goeie, rechtsbovenin deze site staat hij in de vorm van een banner.
Dus kiezen tussen geduld hebben of betalen.........de servers van Ziggo zijn en blijven slecht.......Wink........te weinig connecties en te lage retentie.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
jheijmann
Ik heb altijd netjes en snel kunnen downloaden vanaf Ziggo-nieuwsservers met oa. Spotnet.
Afgelopen weekend hoorde ik vn een vriend dat downloaden vanaf standaard Ziggo-nieuwsservers ee ramp is. Hij had al tig keren gebeld; hetprobleem was bekend en wanneer het opgelost zou worden wisten ze niet. Inmiddels kan hij al een maand niet downloaden.
Wel werkt dat goed vanaf de payserver maar daar heeft hij Ziggo niet voor betaald.
Bij mij gisteren en vandaag getest: ook kl...
Het is een ramp. Ongelofelijk dat Ziggo weer zo hard achteruit gaat met hun service/...Ik vond ze net zo goed geworden. Jammer: gemiste kans voor hun.
 
stuurtie
Bedankt voor het antwoord. Nu weet ik in ieder geval zeker dat het een landelijke storing is en dat ik moet afwachten.
Een payserver vind ik zonde van de kosten als het ook gratis kan bij ziggo. Ik blijf nog wel een tijdje wachten en gebruik ondertussen wel smsusenet...

Bedankt voor de tips en advies!!
 
kobus1960

Quote

Het is een ramp. Ongelofelijk dat Ziggo weer zo hard achteruit gaat met hun service/...Ik vond ze net zo goed geworden. Jammer: gemiste kans voor hun.


Ziggo is bezig dit te herstellen, zo hard gaat het achteruit.
 
blikbanaan

Quote

jheijmann schreef:

Ik heb altijd netjes en snel kunnen downloaden vanaf Ziggo-nieuwsservers met oa. Spotnet.
Afgelopen weekend hoorde ik vn een vriend dat downloaden vanaf standaard Ziggo-nieuwsservers ee ramp is. Hij had al tig keren gebeld; hetprobleem was bekend en wanneer het opgelost zou worden wisten ze niet. Inmiddels kan hij al een maand niet downloaden.
Wel werkt dat goed vanaf de payserver maar daar heeft hij Ziggo niet voor betaald.
Bij mij gisteren en vandaag getest: ook kl...
Het is een ramp. Ongelofelijk dat Ziggo weer zo hard achteruit gaat met hun service/...Ik vond ze net zo goed geworden. Jammer: gemiste kans voor hun.



Edit MOD; Dubbel citeren heeft geen enkele zin. Post aangepast.

Al 3 maal voor gebeld antwoord steevast er zijn snelheidsproblemen al 40 dagen, oplossing is erg simpel, we weten het niet, daar moeid\t je het er maar mee doen
Gewijzigd door kobus1960 op 05-12-2012 20:40
 
jheijmann
Ja: wordt misschien weer eens interessant voor TV Radar en Kassa.
Ik ken verschillende mensen die een duurdere (snelheid) dan standaard hebben genomen bij Ziggo en nu geen waar voor hun geld krijgen. Het inzetten van een betaalserver is een oplossing en dan terug naar het basis abonnement.
Ziggo zou zelfs zeggen dat als het niet bevalt, je naar een ander kunt gaan.
ZE MOETEN GEWOON LEVEREN WAT ZE VERKOPEN OP PAPIER en dan in woord en daad; schande toch.
 
MisterSenseo
Je vergeet 1 heel erg belangrijk iets :
Ziggo behoort internet, telefoon en tv te leveren.
Email, nieuwsgroepen en alle andere apps zijn services waar geen rechten aan te ontleden zijn.
Dus lees even de algemene voorwaarden van Ziggo goed en kom dan tot de ontdekking dat Ziggo niet verplicht is om perfecte toegang tot nieuwsgroepen te leveren.
Het is misschien niet leuk, maar Ziggo is niets te verwijten.
Daarbij komt nog, het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt, als het een simpel probleem was zou het allang opgelost zijn, denk je ook niet ?
Helaas, er is niets aan te doen dan afwachten.
Wil je dit niet ben je vrij om over te stappen naar een andere ISP, je kunt immers per maand opzeggen........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
@Senseo: Ik heb destijds ook een alles in 1 extra abonnement gekozen speciaal voor onbeperkte toegang tot de nieuwsgroepen. Intussen weet ik wel beter en heb ik gewoon weer lekker Plus en een payserver. Maar ik neem het dus wel op voor een aantal "klagers." Tja, ik lees liever ook geen zeurberichten, zeker niet op dit gezellige forum maarja..... mensen zoeken toch een klankbord.

XS4all had overigens wel een mooie oplossing. Doe noemden de Newszilla server altijd een experimentele dienst (zonder garantie dus.) Ik weet niet hoe het op dit moment is maar destijds was dat een van de beste gratis servers (voor abonees dan.) Zij hadden echter wel een goeie communicatie over storingen met newszilla. Ik kan ziggo alleen maar adviseren om storingen, etc. goed te communiceren met klanten. Door goed te communiceren op een transparante manier voorkom je dat klanten zich niet serieus genomen voelen. Ik vind overigens wel dat Ziggo dat al een stuk beter doet dan in het verleden maar er zijn zeker verbeter punten.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lage snelheid nieuwsgroepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
snelheid Snelheid : 13 02-01-2017
Advertentie