obey-robots.txt
03 December 2016, 14:40
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

TV App doet het niet

pjhoomans
Sinds ik mijn modem met draadloze router heb vervangen door de nieuwe wifi modem Ubee EVW3200 kan ik niet meer tv kijken op mijn iPhone en ipad. De app op zich doet het wel, maar zodra ik op tv kijken klik krijg ik de melding dat tv kijken momenteel niet beschikbaar is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ook komt er vaak de melding; Server fout, time-out van het verzoek. Dit gaat nu al bijna 3 maanden zo. Heb al meerdere medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad en vanalles geprobeerd met de instellingen van de modem, maar niets hielp. Zat ik gister bij de buren en logde op hun wifi in, wat denk je? Deed mijn ziggo tv app opeens prima!! Moet dus wel aan mijn modem liggen. Wie oh wie heeft hier eerder mee te maken gehad en/of weet hoe ie mij kan helpen.
Heb met name voor het tv kijken op de ipad een iPad gekocht :-(

Groet,
Peter

kobus1960
Indien internet op de apparaten wel goed werkt.
Apps GEHEEL verwijderen, opnieuw installeren, opnieuw inloggen.
Dat zou de truc moeten zijn.

pjhoomans
Dat heb ik denk ik al wel 10x gedaan. Helemaal niets!

kobus1960 schreef:

Indien internet op de apparaten wel goed werkt.
Apps GEHEEL verwijderen, opnieuw installeren, opnieuw inloggen.
Dat zou de truc moeten zijn.

kobus1960
Oke, dat had je er niet bij gezegd.
Werken de overige WiFi dingen zoals internet en Cloud wel?

Aanvullende, ben je wel ingelogd met je mijnziggo account?
Als je op deze site je postcode invult zijn er nogal wat storingen.

https://www.ziggo...storingen/

pjhoomans
Ja ben ingelogd met eigen ziggo account. Dit probleem heb ik al zo'n 3 maanden en bij de buren doet ie het wel. Het is dus geen algemene ziggo storing. Het moet aan mijn modem liggen alleen heb ik geen verstand van die dingen :-(

Undertaker
Heb jij je Apple devices gejailbreakt?! zo ja, dan klopt het dat je de Ziggo app niet meer kan gebruiken die blokkeren dan!
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

briolet
Heb jij je Apple devices gejailbreakt?! zo ja, dan klopt het dat je de Ziggo app niet meer kan gebruiken die blokkeren dan!

Maar zo'n jailbreak is toch niet plots verdwenen als je naar de buren loopt. Think

Je zou eens in de Ubee settings de firewall tijdelijk geheel uit kunnen zetten. Misschien at die iets blokkeert. Maar als dat nog steeds de standaard settings zijn, zal het niet mogen uitmaken. Anders had 99% van de Ubee gebruikers dit probleem.
Gewijzigd door briolet op 09-02-2013 14:07

pjhoomans
briolet schreef:

Maar zo'n jailbreak is toch niet plots verdwenen als je naar de buren loopt. Think

Hehe klopt Wink
Tv app doet het hierbij mijn ouders ook niet terwijl ook zij ziggo all in 1 hebben. Weird...Helpless

Black Tiger

Oh da's nieuw voor mij. Waarom zou die app dan blokkeren?
Greetings, Black Tiger

Undertaker
Black Tiger schreef:

Oh da's nieuw voor mij. Waarom zou die app dan blokkeren?

Dan konden ze de kwaliteit van de app niet garanderen las ik in een mail ergens.
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV App doet het niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:40:02
| buijs01:09:09
| Black Tiger01:29:50
| Desmark03:03:41
| Gilex03:19:22
| kezeltje04:22:26
| Zippo04:31:07
| Bitfreak05:10:38
| Puma05:41:46
| Justin2305:47:29
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan