obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
TV App doet het niet
kobus1960
http://www.iphoneclub.nl/209588/ziggo...lbreakers/
 
Black Tiger

Quote

Dan konden ze de kwaliteit van de app niet garanderen las ik in een mail ergens.

Wat een gelul van Ziggo. Dat kun je ook gewoon aan de klant kenbaar maken zonder zaken te blokkeren. Dan kan de klant nog altijd zelf kiezen wat hij met zijn telefoontoestel doet.

@Kobus: Bedankt voor de link. Ik zie ook dat Ziggo inmiddels een kat en muis spelletje begonnen is met de gasten van Cydia.
Met de laatste 3.01 schijnt het truukje met TSProtector en/of Xcon niet meer te werken. Maar dat zal dan ook weer snel genoeg opgelost zijn/worden.
Greetings, Black Tiger
 
Yes
Geen probleem met App TV 3.0.1. / tsProtector/xCon op mijn iPhone 4s en iPad2 (beide JB ).
Beide draaien overigens nog wel op iOS 5.x.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?
 
Black Tiger
Ja dat dacht ik al.... want de info die ik had was van december dus het leek me al dat ze het al gefixed zouden hebben.Smile
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Vanaf IOS 6.x werkt het niet meer met JB.
 
Undertaker
Dat is niet helemaal waar Kobus, vanaf ios 5 deed die het met een JB niet meer, en dat is sinds een update of 2 terug van de app.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kobus1960
Oke, ik had pas problemen vanaf 6.X. Frown
Ik update ook niet zo maar alles.
Het regent elke dag updates bij Apple.
 
Undertaker
De laatste tijd komen er indd veel updates.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Atropos
Even tsProtector downloaden uit de repo http://cydia.myrepospace.com/typ0s2d10/ en de Ziggo app werkt weer zoals 'ie hoort
 
Undertaker
Ik ga het vanochtend eens testen!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV App doet het niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie