obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware Cisco 8485DVB PVR
Monteur_kees
I-guide is de interactieve gids
daar zijn een aantal nieuwe items in geplaatst
en voor wat betreft firmware weinig nieuws die interessant is voor de eindgebruiker
Thumbs Up
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Black Tiger
Wat is er in die I-Guid bijgeplaatst? Ik kon zo vlug geen verschil vinden. Lijkt er wel op alsof het ITV gebeuren ietwat sneller reageert.

Voor de rest kon ik met zappen niet echt een verschil merken. Maar dat maakt niet zoveel uit, hij gaat mij snel genoeg.Smile
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

Monteur_kees schreef:
het zappen loopt sneller

Hoe kan dat? Zover ik weet is de beeld codering een opvolger van MPG4. Daarbij worden geen hele beelden doorgezonden, maar allen verschillen met het vorige en volgende frame. Alleen eens in de zoveel frames wordt er een volledig frame tussen geplaatst. Naar ze mij verteld hebben is de voornaamste reden van vertraging bij zappen dat je bij een nieuwe zender even op het moment moet wachten dat er een volledig frame wordt uitgezonden. En dan kan ik niet zien dat een firmware update dit kan veranderen. Wink
 
Monteur_kees
Het bladeren in de catalogus gaat sneller
En loopt vlotter door de menu's

Gr, kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Black Tiger
Klopt, de menustructuur is inderdaad een stuk sneller geworden.
Greetings, Black Tiger
 
peponline
Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de nieuwe firmware als ik jullie er zo over hoor praten Smile

Helaas heb ik m nog niet binnen op mijn cisco... Is er eventueel een manier om het apparaat te forceren de update uit te voeren?
 
briolet
Als je in het menu naar "instellingen" -> "Systeem" gaat, kun je daar kiezen tussen niet of automatisch updaten. Als je niet gekozen hebt moet er ook vermeld worden of er een nieuwe update beschikbaar is. (Als je automatisch gekozen hebt zou er altijd moeten staan dat er geen nieuwe software beschikbaar is. Grin)

Vervolgens kun je op "instellingen" -> "info" zien welke firmware je nu hebt. Bij mij is dat ook 4.0.0.8
Gewijzigd door briolet op 04-03-2013 14:20
 
Black Tiger
De updates aanzetten via de menustructuur.
Dus menu -> instellingen -> systeem.

Daar moet hij op auto staan.
Als hij al daarop staat zou je kunnenp roberen de stekker uit het stopcontact te trekken, 30 seconden wachten, dan stekker er weer in steken, dan heb je kans dat hij bij het opstarten de update meeneemt.

Als hij er niet op staat, dan op auto zetten en dan kun je afwachten of ook de methode proberen die ik zojuist beschreef.
Greetings, Black Tiger
 
peponline
Bedankt voor de tips! De versie die ik nu heb is 2.0.1.3.

bij Instellingen > Systeem stond de optie updates al op "auto". Bij update beschikbaar stond "nee".

Heb de Cisco herstart door de stekker er 30 sec. uit te halen en weer terug te stoppen. Na ongeveer 10min. opnieuw gekeken, maar helaas nog steeds geen nieuwe software.

Vervolgens opnieuw geprobeerd de cisco te herstarten met update op "uit", maar na herstart bleef er staan bij update beschikbaar "nee".

Is de update wel over alle gebieden al uitgebracht? Ik woon in het voormalig Casema gebied (5555)
 
Black Tiger
Ik was toevallig net aan de lijn met Ziggo en daar kreeg ik zo'n bandje dat de update "in uw gebied" is uitgevoerd.
Dat zou dus er op kunnen duiden dat de update niet in alle gebieden tegelijk is uitgebracht en dat hij bij jou misschien nog komt.

Het beste is dan om de instelling weer op AUTO te zetten. Als het goed is gebeurt het dan ook automatisch zo gauw hij beschikbaar komt.

Misschien dat iemand anders of iemand van Webcare ongeveer weet wanneer hij voor jouw gebied uitgebracht wordt.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware Cisco 8485DVB PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Advertentie