obey-robots.txt
09 December 2016, 18:25
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Analoog ongecodeerde tv

ziggouser2
Ziggo standard heeft tog 60 digitale en 16 hd kanalen in analoog?Smile
Dus dan zou alle ziggo klanten de coax kabel rechtsstreek in de lcd tv moeten doen en zenders kunnen zoeken in digitale kwaliteit.

of heb ik het mis?

Ziggo-WebCare_Jelle
ziggouser2 schreef:

Ziggo standard heeft tog 60 digitale en 16 hd kanalen in analoog?Smile
Dus dan zou alle ziggo klanten de coax kabel rechtsstreek in de lcd tv moeten doen en zenders kunnen zoeken in digitale kwaliteit.

of heb ik het mis?

Nee, wij hebben geen HD kanalen in analoog. Om naar de digitale zenders te kunnen kijken heb je een digitale ontvanger of CI+ module nodig.
Ziggo WebCare Jelle

wmd
En dan nog moet je als bestaande klant eerst betalen voor een ontvanger die ook de HD kanalen kan ontvangen.

kobus1960
wmd schreef:

En dan nog moet je als bestaande klant eerst betalen voor een ontvanger die ook de HD kanalen kan ontvangen.

Dat zegt Jelle.
.
Of heb je een andere toevoeging?

wmd
Nee Jelle heeft het over de analoge aansluiting. Ik heb het over de klanten die in het verleden al zijn overgestapt naar digitaal (AI1) en die nu weer een andere decoder moeten aanschaffen om de 'gratis' beschikbare HD zenders te kunnen ontvangen. Hier krijg je regelmatig een brief over dat je als gewaardeeerde klant dit met korting mag aanschaffen voor een prijs die met korting hoger is dan die een nieuwe alles in een klant betaalt.

kezeltje
of je regelt elders (b,v. marktplaats) een HD-decoder.
en stopt je smartcard erin.
Make a daily backup of your obsolete files. Clap

Ziggo-WebCare_Jelle
wmd schreef:

Nee Jelle heeft het over de analoge aansluiting. Ik heb het over de klanten die in het verleden al zijn overgestapt naar digitaal (AI1) en die nu weer een andere decoder moeten aanschaffen om de 'gratis' beschikbare HD zenders te kunnen ontvangen. Hier krijg je regelmatig een brief over dat je als gewaardeeerde klant dit met korting mag aanschaffen voor een prijs die met korting hoger is dan die een nieuwe alles in een klant betaalt.

Ik weet niet wanneer je overgestapt bent naar een alles-in-1 pakket, maar je had in het verleden de keuze: alles-in-1 pakket met een gratis SD ontvanger of een alles-in-1 pakket met korting op een HD ontvanger.

Overigens zullen wij in de toekomst (en nee, ik weet niet wanneer Smile) regelmatig acties hebben met ontvangers. Hou hiervoor onze website in de gaten.
Ziggo WebCare Jelle

laakbaar
Andere vraag, ik huur nu een kamer bij een stichting en heb hierdoor zelf geen abonnement, die is in hun beheer voor alle kamers. Maar als standaard tegenwoordig 'standaard' is, dus met digitale kanlen erbij, betekent dat dan dat ik met een kastje wel die digitale kanalen zou moeten kunnen zien? Ik bedoel dus zonder smartcard, want voor een smartcard heb je dus weer zelf het abbootje hebben.

Kort gezegd dus, worden die standaard kanalen nu ongecodeerd uitgezonden? Of moet je een smarcard hebben voor het decoderen?

kobus1960
Smartcard nodig. De plannen om zonder te kunnen zijn er wel.
Zoals Caiway bv. doet.

laakbaar
Bedankt, en Ziggo dan natuurlijk niet bedankt. ;o)
Aangezien die kanalen nu standaard zijn, zou je ze dus ook ZONDER smartcard
moeten kunnen bekijken. De rest is extra betalen, dus logisch dat je die afschermt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Analoog ongecodeerde tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Digitaal en Analoog Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 19-08-2015 22:52
Strepen op Veronica/Disney XD (analoog) Storing 7 08-06-2015 18:13
Disney Channel moet analoog voor alle Ziggo klanten beschikbaar komen voor me kinders op de slaapkam Analoge radio of televisie storing 2 06-06-2015 23:46
lcd tv geeft bij analoog gebruik"geen signaal aan Algemeen 5 19-07-2014 12:13
analoog naar digitaal Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 08-12-2013 13:54
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:06:48
| ArieBuu00:24:52
| Zippo01:20:42
| Desmark04:31:28
| Tomar05:56:44
| Black Tiger06:04:39
| knilleske06:21:03
| gerrelle07:44:31
| Gilex07:49:44
| kezeltje08:53:50
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan