obey-robots.txt
06 December 2016, 20:52
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Opnameproblemen met de Cisco Recorder
Alleen bij HD opnames Alleen bij HD opnames 18%[3 stemmen]
Alleen bij SD (niet-hd) opnames Alleen bij SD (niet-hd) opnames 0%[0 stemmen]
Bij zowel HD als SD opnames Bij zowel HD als SD opnames 47%[8 stemmen]
Geen problemen na update Geen problemen na update 35%[6 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 17
 Onderwerp afdrukken

Cisco HD recorder problemen na laatste update.

Black Tiger
Ik heb even dit onderwerp opnieuw gemaakt zodat men kan stemmen.
Op die manier is het voor Ziggo Webcare misschien ook makkelijker om te kunnen bepalen of het probleem wel of niet aan de HD sectie ligt.

Dit is naar aanleiding van dit onderwerp:
http://ziggo.gebr...rowstart=0

Dus als je een probleem hebt, zet dan even in de poll een bolletje op de juiste plek.
Gewijzigd door Black Tiger op 01-04-2013 18:24
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Bedankt, daar had ik niet aan gedacht, prima idee! Heb het gelijk aangepast.
Greetings, Black Tiger
 
Gilex
Heb geen ervaringen met SD content opnemen trouwens.
Neem alleen van de HD zenders op
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
EddyP
kobus1960 schreef:

Misschien een bolletje "geen problemen na update" erbij?


Leuk voor alle mensen die geen problemen hebben na de update.

Wat moet ik echter hieruit begrijpen? Als er 50 mensen zouden stemmen en 30 zeggen dat ze geen problemen hebben, betekent dit dan dat de andere 20 zich niet moeten aanstellen? Zijn de problemen voor de 20 mensen dan minder aanwezig?

Met andere woorden, ik vind het totaal niet relevant dat er mensen zijn zonder problemen na de update. IK heb problemen sinds de update! Voor MIJ zijn de problemen zeer relevant!
 
Black Tiger
Dat "ik" is mooi, maar Ziggo bestaat niet alleen uit jou. Verder is je antwoord kort door de bocht en trek je voorbarige conclusies die nergens op slaan.

Als je op normale wijze kunt reageren ben ik vermoedelijk wel bereid uitleg te geven omtrent hoe je zoiets kunt zien. Op deze manier echter totaal niet.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
kobus1960 schreef:

Misschien een bolletje "geen problemen na update" erbij?


Of een bolletje: "geen nieuwe problemen na update" erbij?
of anders: "lost niet alle opname problemen op".

Ik heb het nu recentelijk 2x gehad dat de opname geen geluid bevatte. Dan heb je er niets aan, zeker omdat het ook niet ondertiteld was. Shock

Maar dit is niet nieuw omdat ik het in het verleden, met de oude firmware, al twee keer eerder meegemaakt heb.
 
EddyP
Beste Black Tiger,

Ik heb mijn post nog eens nagelezen en buiten het vet drukken, dus benadrukken, van ik en mijn staat er niet iets vreemds in. Waar jij het dus vandaan haalt dat ik niet op normale manier kan reageren is een conclusie die uitsluitend voor jouw verantwoording is.

Wat ik in mijn post wil benadrukken is dat het voor iemand die een probleem heeft totaal irrelevant is dat er mensen zijn die het probleem niet hebben. Waarom zou het voor Ziggo interessant moeten zijn dat er mensen zijn die het probleem niet hebben, relevant is alleen dat er mensen zijn die wel een probleem hebben, dit probleem moet dan opgelost worden.

Als volwassen man met een behoorlijke opleiding zit ik niet te wachten op iemand die meent mij te moeten leren lezen. Dank je, maar ik heb al leren lezen en ik hoef geen uitleg over hoe je conclusies kunt trekken uit geschreven teksten.

Maar ik begrijp dat dit forum niets kan bijdragen aan de oplossing voor mijn probleem, ik heb het probleem al gemeld bij Ziggo zelf en sluit hiermee deze discussie tussen jou en mij.
 
Black Tiger
Wat ik in mijn post wil benadrukken is dat het voor iemand die een probleem heeft totaal irrelevant is dat er mensen zijn die het probleem niet hebben.

Oplossingen zijn relevant voor iedereen die het probleem heeft. Medewerking verlenen aan deducering van het probleem is zeer relevant, het verbaast me dat je dat met je behoorlijk opleiding klaarblijkelijk niet door hebt en wederom dezelfde voorbarige conclusie maakt die nergens op slaat. Verder geeft je antwoord duidelijk ook geen ruimte om mij je te laten zien of uitleggen waarom ik die mening over jouw uitspraken ben toegedaan.
Dat zegt meer over jou dan over mij.

en sluit hiermee deze discussie tussen jou en mij.

Dat had ik ook al gedaan laten we het dan ook hierbij houden.
Greetings, Black Tiger
 
sirtm
Ik heb het volgende probleem met mijn Cisco decoder sinds vanavond :
Er is een probleem met de harde schijf. Zet uw ontvanger uit en opnieuw aan.

Uit en aanzetten helpt niet, na de UA, DL en de spinnende t gaat het display uit en komt er op de TV weer te staan "Er is een probleem met de harde schijf. Zet uw ontvanger uit en opnieuw aan".

Wat kan ik hier aan doen ??? Kan het Webcare team helpen ??

Als aanvulling; TV kijken is voorbij, de decoder doet verder niets meer.

Inmiddels gebeld met Ziggo, er wordt een sticker opgestuurd zodat ik em onder garantie retour kan sturen.
Gewijzigd door sirtm op 09-04-2013 22:24
 
Black Tiger
Dit is een ander probleem dan waar dit onderwerp voor bedoeld is.

Kun je a.u.b. een nieuw onderwerp aanmaken voor je probleem?
Greetings, Black Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco HD recorder problemen na laatste update.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger< 5 mins
| MisterSenseo00:56:11
| Bitfreak01:02:49
| Justin2301:46:54
| Hefaistos02:40:42
| Gilex03:29:29
| kezeltje08:30:08
| Desmark09:05:20
| buijs11:06:53
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan