obey-robots.txt
09 December 2016, 20:22
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

zeer slechte wifi ontvangst

mschroef
Sinds onze overgang van telfort naar ziggo hebben wij niets anders dan ellende met de wifi ontvangst. Zelfs op een meter afstand van het modem hebben we negen van de tien keer geen internet,het modem staat gewoon vrij op de vensterbank en wordt door niets belemmerd en er zijn ook geen stoorzenders in de buurt.
Via wifi analyzer heb ik inmiddels al het rustigste kanaal opgezocht maar dat mag ook niet baten.
Inmiddels heb ik al twee maal telefonisch contact gehad met ziggo waarvan een keer een duur nummer gebeld wat me 11 euro kostte. Hier hebben we alles door genomen oa het wisselen van de frequenties.
Nu dus maar een mail gestuurd met deze problemen en als antwoord gekregen dat ziggo hier geen invloed op heeft.
Hoezo niet?????? Men adverteert met wifi door het hele huis maar ik heb nog geen wifi binnen een meter. Waarom lukte het bij telfort dan wel ?? Ook op het vakantiepark waar wij zaten hadden wij geen problemen.
Lijkt mij dus overduidelijk dat het cisco modem een waardeloos ding is.
Oplossing van ziggo...............koop maar een andere router of wifiversterker.................
Dit is te triest voor woorden natuurlijk,ik betaal voor een product dat niet werkt en dan moet ik maar een ander kopen,ik heb inmiddels echt spijt van mijn overstap en walg van de antwoorden van ziggo.
 
Paulo1
Ik ben eind december ook van telfort naar ziggo overgestapt. Ik zit met precies dezelfde probleem. Wat jij geschreven hebt, zou net zo goed mijn tekst kunnen zijn. Precies dezelfde gesprekken gevoerd met klantenservice en Service+ . Inderdaad te triest voor woorden.
Heb op diverse fora ook al verschillende posts geplaatst, maar krijg geen enkele respons van Ziggo webcare team, alleen maar van forumleden met inderdaad verhalen van zeer slecht wifi bereik met ziggo modems.
Tevens op een forum tegengekomen dat Ziggo bezig is met nieuwe modems uit te testen, krijg ik van klantenservice te horen dat dat niet zo is.
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/showthread.php?t=42939

nou, Ziggo webcare team.......horen wij nog iets van jullie?
 
kobus1960
Ik heb het Webcare team een seintje gegeven, even afwachten.
 
mschroef
Had niet veel anders verwacht dan geen antwoord,op mn mail van vorige week heb ik dat ook nog niet gekregen namelijk.
Ik vind dit echt kansloos!
 
Ziggo-WebCare_Erwin
Graag ontvang ik van jullie het klantnummer via een PB.

Ik zal dan kijken wat ik voor jullie kan doen.

Met vriendelijke groet,

Erwin
Ziggo WebCare
 
wortellica
Hopen dat het word opgelost voor julie, ben zelf ook sinds kort overgestapt naar ziggo, heb nu een ubee wifi modem maar die werkt prima.
 
mschroef
Dat hoop ik ook maar vooralsnog hoor ik weinig.
Vandaag maar weer eens een mail naar ziggo gestuurd ,kijken of ik nu een keer antwoord krijg.
Heb gezegd dat ik deze week een oplossing wil want anders hoef ik die bende niet meer .
Zit hier met drie tablets en twee laptops die niet werken,onze dochters moeten hierop dingen voor school doen maar dat gaat dus niet.
Het is 2013 en ziggo presteert het om binnen een straal van 1 meter geen wifi te kunnen leveren,hier hebben ze geen invloed op zeggen ze.
In een woord ............schandalig en van die klantenservice krijg je helemaal maagkrampen,vreselijk.
 
wortellica
Ja, is idd te gek voor woorden.
 
kobus1960
Ziggo-WebCare_Erwin schreef:

Graag ontvang ik van jullie het klantnummer via een PB.

Ik zal dan kijken wat ik voor jullie kan doen.

Met vriendelijke groet,

Erwin


Heb je dat al gedaan?? Anders gebeurt er weinig.
 
mschroef
Erwin heb je net voor de derde maal een pb gestuurd misschien dat hij nu is aangekomen,de eerste was woensdag meen ik en heb donderdag nog een keer gevraagd of je hem ontvangen hebt.
Ik zal wel heel cynisch klinken als ik zeg dat ik het eigenlijk had kunnen verwachten dat het in drievoud moet .
Groeten Marcel
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer slechte wifi ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Wifi Snelheid 15 26-10-2016 18:09
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk 10 10-08-2016 21:38
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:58:32
| Black Tiger00:59:49
| Zippo01:45:58
| MisterSenseo01:55:54
| ArieBuu02:22:29
| Desmark06:29:05
| Tomar07:54:21
| knilleske08:18:40
| gerrelle09:42:08
| Gilex09:47:21
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan