obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
harder en zachter worden geluid
MarcuitG
Sinds gisteren Alles-in-1 met interactieve HD Recorder aan laten leggen door Ziggo, maar nu valt ons op dat het geluid steeds harder en zachter gaat zonder dat wij de afstandsbediening aanraken...

Iemand een oplossing?
 
Zippo
Heeft dat te maken met reclame blokken die opeens een stuk luider zijn?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MarcuitG
Nee, het gaat in de gewone uitzendingen.... tussen gewone uitzending en reclame is een algemeen storend iets... waar ze zeggen iets te zullen doen of gedaan hebben, maar waar weinig van is te merken.
 
Zippo
Hier ervaar ik die harder / zachter problemen in elk geval niet. Ik kan me ook niet herrinneren dat hier iets eerder in het forum over geschreven is, behalve dan van de reclame blokken.

Reden dat ik die verschillende volume niveaus niet ervaar is misschien wel omdat ik een setting op de tv heb ingesteld om automatisch het volume niveau te regelen.

Heb jij een dergelijke optie? Zo ja, helpt dat?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Monteur_kees
Probeer eens met de audio instellingen te spelen
Het verschil is vooral goed te merken met Stereo en Dolby-digtal
Gr, kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
BMP
Dit is al een oud bericht van 04-05-2013,

maar ook ik heb het volume probleem een paar weken geleden gehad maar dan met de smit module de volgende dag was er een module update.

Sindsdien probleemloos Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'harder en zachter worden geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo : 5 25-06-2017
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
Geen geluid op TV bij aanzetten mediabox Algemeen : 5 02-02-2016
Smartcard moet hersteld worden Digitale radio of televisie storing : 3 26-08-2015
Advertentie