obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
alles in 1 plus
rolandvrielink
Per 1 juli 2013 gaan de snelheden weer omhoog, goed nieuws.
Maar er wordt niet verteld dat dit NIET voor alle abonnmenten geldt.
Alles in 1 plus is volgens ziggo het meest gekozen en juist dit abonnement gaat NIET in snelheid omhoog.
Dit is te belachelijk voor woorden


Ziggo, waar zijn we mee bezig???????????
 
Zippo
Inderdaad, blij maken met een dooie mus.Whip
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mesa57
Ai1 plus heeft in 2012 al 2 verhogingen gehad. Wat opvalt is dat voor alle abonnementen er geen verschil meer is tussen alles in een en TV + internet (zonder telefonie) Z1-Z3.
 
Undertaker
Gawnieskens, als ik jou was zou ik eerst alle feiten eens op een rijtje zetten voordat je dit soort uitspraken doet, glasvezel kan geen enkel garantie geven dat je deze snelheden haalt, vooral niet wanneer er meerdere mensen gebruik maken van het zelfde type abbonement. Ziggo daaraantegen kan een snelheid garanderen en het ook daadwerkelijk halen, en haal je onder de 90 of 85% van je snelheid dan zal Ziggo meestal actie ondernemen om die grens tebehalen of te overtreffen.

En dan nog iets, glasvezel staat in de kinderschoenen en dan ben je vast en zeker ook niet bekend met de termen "FTTC en FTTH" ook dat is een enorm punt voor je snelheid.
Ik weet dit want ik zit zelf in deze branche ik sluit zowel Ziggo klanten als adsl en glasvezel consumenten aan bij bv xs4all en kpn.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
mesa57
Daarnaast heeft glasvezel een slechte dekking. Ongeveer 30% van de aansluitingen in NL. Voor het Ziggo gebied zal dat dus 15% van de klanten zijn. Teveel om je niet druk te maken, maar te weinig voor gigantische investeringen.
 
Undertaker
Dat was ik even vergeten erbij tezetten.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
briolet

Quote

Undertaker schreef: dan ben je vast en zeker ook niet bekend met de termen "FTTC en FTTH" ook dat is een enorm punt voor je snelheid.


FTTC is geen glasvezel. Als iemand dat glasvezel noemt, is het in mijn ogen oplichting. Maar ik heb begrepen dat kpn dit wel als glasvezel verkoopt. Maar dan kun je zelfs de oude isdn aansluiting als glasvezel verkopen, want ook daar loopt 99% van de verbinding over glas. Die 99% glas haal je in elk geval als je buiten europa aan het internetten bent over een isdn lijn.
 
Undertaker
Het is inderdaad niet echt helemaal de waarheid als ze zeggen dat je glasvezel hebt genomen en uiteindelijk alleen fttc krijgt.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Puma
Beetje sneu dat aanval op glasvezel. Het is de toekomst, accepteer het gewoon! Kinderschoenen? Ja dat klopt, daarom pompen ze 40Gbit over 1 vezel.
Als FTTH zo slecht is en geen toekomst biedt? Waarom leggen CAIway en Cogas dan FTTH aan in hun gebied?

@Undertaker:

Je beweert een pro te zijn in de branche. Dan hoop ik voor je dat je geen ZZPer bent.

Als laatste:
Ziggo garandeert helemaal niets. Het is een consumentenlijn en daar betaal je ook voor. Tevens gaat het verhaal van meerdere gebruikers online en je snelheid zakt, juist op voor Eurodocsis en niet voor FTTH.
Gewijzigd door Puma op 20-05-2013 14:32
 
Jaco Hage
Beste Puma ik kan je betoog waarderen.

- Wat er indeze aan gespuw over glasvezel wordt geschreven is compleet nonsens.

Aanvullend is er in de consumenten producten helaas nog niet veel aan IPTV product mogelijkheden. Hier ligt ook wwl prio wat zeker nog beter gemaakt kan worden. Internet is extreem stabiel op glasvezel, al zit je er met een miljoen gebruikers op. Dat is de kracht van glasvezel infrstructuur er is nihil verlies.

Ik heb wel begrepen dan LG binnenkort op de markt komt met een goede variant IPTV. Smile
Dat zal zeker wel een toename op glasvezel gaan worden. De aanleg en stabiliteit en de overdracht is goekoper dan de aanleg van coper.( ook al kost het dan nog miljarden )
In taiwan worden nu de proeven gemaakt om een nieuwe vorm van fiber via dezelfde leidingen als het huidige 230v te trekken. In 1 PVC buisje kunnen dan meer dan 120 strengs. Ben benieuwd. Smile
Gewijzigd door Jaco Hage op 20-05-2013 15:21
www.optimizer.co.nl - ''More technology services for you''
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alles in 1 plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Ziggo nieuws : 61 06-03-2015
Ziggo komt met nieuwe Alles-in-1 bundel, Bundelkiezer Ziggo nieuws : 1 15-10-2014
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie Eigen telefoon netwerk : 8 06-10-2014
Advertentie