obey-robots.txt
06 December 2016, 20:52
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

opnameprobleem cisco 8455dvb

rolandvrielink
ik krijg steeds vaker problemen met het bekijken van programma's op deze cisco

als ik een programma mbv de "R" toets via EPG gids opneem, knippert die rode "R" tijdens opname.
in het menu mijn opnames staat dan het opgenomen programma.
als ik deze wil bekijken na de opname start het gekozen programma wel maar loopt de tijd niet door en het beeld wordt zwart en blijft zwart
het probleem doet zich vaak voor bij NET5 en ook andere zenders

wat is er aan de hand?????????????????????

groeten roland
 
haykeh
Ik heb ook steeds vaker problemen met enkele zenders, zoals Discovery Channel, Euro sport en BBC 2 (er zullen er waarschijnlijk nog wel een paar zijn die ik nooit bekijk).
Krijg vaak een blokjes in het scherm en het geluid stopt, of stottert.
Ik heb wel gemerkt dat de coax aansluiting op de 8455 niet zo best is. Als ik de kabel in een bepaalde stand leg dan zijn de zenders goed en kan ik weer enkele dagen (weken) zonder problemen kijken.
 
Black Tiger
@Haykeh, dan lijkt me in jouw geval dat het niet aan de ontvanger ligt. Misschien verstandig de kabel eens te vervangen?
Greetings, Black Tiger
 
rolandvrielink
ned3 ook het probleem gehad.

heeft niemand een oplossing voor mij???
 
Black Tiger
Roland, heb jij wel voldoende signaal op de tweede tuner? Die wordt namelijk voor opnames gebruikt.
Ergens bij de instellingen of info kun je zien of er signaal is op beiden en of er al dan niet sprake is van een BER meting.
Greetings, Black Tiger
 
haykeh
Hallo Black Tiger, dank je wel voor je antwoord. En ja ik heb ook al een nieuwe kabel geprobeerd, maar daar ligt het niet aan. Het zijn een paar zenders die veel problemen hebben en enkele helemaal niet.
Denk dat ik de box eens open moet maken en de connector intern inspecteren. Of is dat een lastige klus?
 
Black Tiger
En ja ik heb ook al een nieuwe kabel geprobeerd, maar daar ligt het niet aan.

Als de kabel, en met name de pluggen goed zijn en ook voldoende massa hebben (sommige mensen sluiten alleen de kern aan, dat schiet niet op), dan kan het vrijwel alleen maar de RF aansluiting van de ontvanger zijn.
Soms staan die pennetjes van het plugje van de RF kabel ook wel eens te ver open (van de female plug) waardoor de plug er niet vast genoeg in zit. Kan ook een oorzaak zijn.

Geen idee of het apparaat makkelijk open te maken is, de meeste apparaten wel, maar de garantie (als die er nog is) vervalt dan wel.
Als er problemen met de RF aansluiting zijn is het misschien beter Ziggo even te bellen om te zien of je nog recht hebt op omruil. Normaliter zit er 2 jaar garantie op de apparatuur.
Greetings, Black Tiger
 
rolandvrielink
hoi BT

tuner 1:

signaal 72%
kwaliteit 100%
signaal lock ja
ber 0.0E-6

tuner 2:
signaal 74%
kwaliteit 100%
signaal lock ja
ber 0.0E6

de gegevens van tuner 1 en 2 heb ik bij veel zenders staan, ook net5 en ned3
mijn vrouw heeft vier dagen de serie Revenge opgenomen op net5 en niet 1 is er afspeelbaar
op ned3 vanmiddag iets voor de kinderen opgenomen en ook niets

groeten roland
 
Black Tiger
Hmmz... dat ziet er toch qua signaal prima uit.
Dan zou ik het zo vlug ook even niet weten. Misschien een van de collega's daar nog gedachten over of wellicht Webcare?
Greetings, Black Tiger
 
rolandvrielink
Ik heb via twitter contact gehad met ziggo webcare en advies gekregen een fabrieksinstelling herstellen te doen. na dit gedaan te hebben kan ik nu wel weer het programma Revenge op net5 opnemen en bekijken.

Dank voor de hulp
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnameprobleem cisco 8455dvb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger< 5 mins
| MisterSenseo00:55:50
| Bitfreak01:02:28
| Justin2301:46:33
| Hefaistos02:40:21
| Gilex03:29:08
| kezeltje08:29:47
| Desmark09:04:59
| buijs11:06:32
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan