obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Edimax N300 Connection Failed
Timenim
Ik heb bij Conrad een Edimax N300 gekocht en nu wil hem ik hem aansluiten en alles lukt prima alleen op het moment dat ik "verbinding" wil maken zegt hij elke keer Connection Failed!! Ik heb een Cisco router zonder een WSP knop. Wie kan me hierbij helpen zodat me wifi versterker het wel doet?
 
kobus1960
Onderop de router (Cisco) staat de SSID naam en het wachtwoord.
Ook is er een sticker bijgeleverd waar dit nogmaals op staat.
Dat heeft u nodig om de Edimax te verbinden met de Cisco.
 
Timenim
Dat heb ik ook gedaan. En hij vind hem ook wel maar dan moet je via een website http://extender*****. Je Eigen SSID en dan het wachtwoord invullen. Om het moment als ik dat allemaal correct in vul dan gaat hij naar en loopt op hij tot 100% en dan zegt hij connection failed.
 
mesa57
Je moet eerst inloggen met user admin / paswoord 1234.
Dan krijg je een lijstje met ssid's en daaruit moet je die van de cisco kiezen (niet intikken).
Vervolgens moet je wpa2 paswoord van de cisco intikken (van de sticker als je dat niet veranderd hebt).
Vervolgens mag je de repeater een eigen ssid geven door er een in te tikken, maar dat hoeft niet.
 
Timenim
Dat heb ik ook gedaan inderdaad. Alles wat u zegt heb ik gedaan. En dat werkt ook allemaal gewoon. Alleen op het moment dat hij gaat laden naar 100% zegt hij daarna Connection Failed.
 
mesa57
Je zou eens kunnen proberen de beveiliging (WPA2) op de cisco uit te zetten, maar dat is niet de definitieve oplossing. Het toont alleen aan dat het daar aan ligt. Mocht dat zo zijn, zou ik de edimax terugsturen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Edimax N300 Connection Failed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TC7200 ... VPN Connection Algemeen : 13 09-12-2015
connection timed out Storing : 3 19-04-2013
Ubee EVM3200 met Sitecom N300 router Storing : 29 09-03-2013
Ubee evw 3200 verbinden met Edimax extender ( wps ) WiFi, draadloos netwerk : 3 17-02-2013
Connection Interrupts tijdens gamen Algemene computer en software vragen. : 71 22-05-2012
Advertentie