obey-robots.txt
08 December 2016, 07:01
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Ik heb problemen met de WiFi van het Cisco modem.
Ja Ja 81%[13 stemmen]
Nee Nee 19%[3 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 16
 Onderwerp afdrukken

Onderzoek WiFi problemen met Cicso modem.

kobus1960
Aanvulling op de Ubee enquête. Er melden zich ook Cisco gebruikers.

De laatste tijd zien we hier steeds vaker meldingen van Ziggo klanten die problemen hebben met het WiFi gedeelte van het Cisco modem.

- wegvallende verbindingen
- slecht bereik

Reageer hieronder met uw ervaring. Ik zal het lijstje dan updaten.
Gewijzigd door kobus1960 op 26-06-2013 14:29
 
Paulo1
Ik ben in december overgestapt naar alles-in-1 van Ziggo. Sindsdien alleen maar problemen met Wifi.

Constant wegvallende verbindingen en zeer slecht bereik. Kan naarst de modem gaan staan en dan nog geen bereik. Er is al een monteur geweest. Hij constateerde dat modem zowiezo niet in orde was en heeft een ander geplaatst. 1 à 2 weken ging alles goed, helaas daarna weer dezelfde problemen.
Moet wel even vermelden dat dit niet via klantenservice is gegaan. Daar wordt je echt aan je lot overgelaten, terwijl mijn modem niet in orde was.Gelukkig hier met Erwin van Webcareteam dit kunnen regelen.
Ben nu weer met Erwin aan het overleggen hoe nu verder, maar krijg helaas al ruim een week geen reactie van hem, nadat hij beloofde me terug te bellen.
 
ArsLP
Mijn probleem met de Cisco epc3925 is:
1 - slecht bereik wifi
2 - signaal van mijn eigen SIDD lager is dan de Ziggo SIDD (hotspot)
3 - Erg warm worden van mijn Cisco epc3925 sinds deze ook werkt als Ziggo hotspot. Voorheen werd die lauw warm, nu word die heet.
Modem: Cisco EPC3925
 
kobus1960
Paolo, kun je in die Cisco de hotspot uitzetten?
We horen hier en daar dat dit wel helpt.

Edit; even omhoog.
Gewijzigd door kobus1960 op 03-07-2013 11:54
 
Paulo1
Probleem heb ik al sinds december, maar proberen kan inderdaad geen kwaad. Ik laat uitkomst wel weten.
 
kobus1960
Edit; even omhoog.
 
Newdeep
Had altijd een modem en aparte router voor mijn netwerk(arris modem en sitecom router)
Wat snelheid betreft hadden we nooit problemen totdat de modem geregeld uitviel.
Heb toen van ziggo een nieuw modem/router van cisco gekregen en alles leek voor elkaar.
De laatste tijd is het signaal ronduit slecht, iedereen in het huis klaagt erover.
Nu weet ik niet pecies wat de snelheid van het wifi signaal zou moeten zijn.
Heb een app van speedtest geinstalleerd op mijn Iphone en een paar testen gedaan.
Mijn internet snelheid op de kabel moet zijn 60MB down en 6 MB up, wat moet dan het wifi signaal zijn?

l3sj
met vriendelijke groet,

Ron Damman
www.newdeep.nl
 
briolet
Newdeep schreef:
Mijn internet snelheid op de kabel moet zijn 60MB down en 6 MB up, wat moet dan het wifi signaal zijn?


Geen idee, maar met de Ubee 3200 heb ik waardes van Signaal/ruis: -44 dBm / -92 dBm, en hiermee haal ik doorgaans 60/6 Mbps via WiFi.
 
joodhua
Al sinds het begin last van WIFI drops op al mijn devices.
Alle kanalen al geprobeerd, maar probleem blijft bestaan.
Sinds kort steeds vaker wel verbinding, geen data (limited connection) via WIFI.
Alleen reboot van de Cisco helpt dan.

Telefonische helpdesk helpt niet verder dan aanraden bekabeld te werken, terwijl ik bijna zeker weet dat deze Cisco niet in orde is.
 
boreak
Herkenbaar.
De sterkte van mijn wifi-signaal leek wel op een jojo (download liep van 3 tot 23 Mbps volgens speedtest).
Ook alle kanalen geprobeerd.
Niets hielp.
Na het lezen van een aantal berichten op deze site voor de volgende oplossing gekozen.
Sinds vrijdag een aparte router gekocht en geinstalleerd (TP-LIINK)
Sindsdien een bijna vast snelheid van rondom de 45 Mbps volgens speedtest.
Kostte me zo'n 40 euro extra, maar het mens-erger-je-niet lijkt voorbij.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onderzoek WiFi problemen met Cicso modem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Wifi Snelheid 15 26-10-2016 18:09
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:19:42
| Black Tiger05:46:18
| fblemans07:35:13
| Puma08:07:14
| Matty08:14:05
| Zippo10:20:14
| Bitfreak11:21:23
| emiliovisser11:38:06
| buijs11:43:22
| Justin2313:08:03
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan