obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging 01-07-2013
briolet

Quote

kobus1960 schreef:

Niet druk om maken, Grin ,voor 1 Augustus racen we.


Ziggo heeft op de website die datum al tot 15 augusus verhoogd. En garandeert dat ze het op 14 augustus niet verder verhogen tot 1 september, onder het mom van: "We waren de bouwvak vergeten". En wie gunt die monteurs niet hun vakantie. Eigenlijk schandalig dat die monteurs nu tussen 1 en 15 augustus moeten doorwerken. Angry
 
KarMar
Vreemd en in mijn ogen gewoon een ordinaire smoes want wat heeft ICT met bouwvak te maken....?
Zeg dan gewoon dat we het niet aan kunnen en het te krap gepland hebben want zien ze dit niet aan komen hebben ze toch een planning probleem.
 
kobus1960
Dit staat al wekenlang op de site van Ziggo.

Quote

** De nieuwe snelheid van 150/15 Mbit/s geldt vanaf half augustus. Klanten ontvangen hierover persoonlijk bericht op het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar is.


Wel blijven lezen.
Niet mee eens, andere snellere provider nemen.
Simpel. Je kan per maand opzeggen. 1200.
 
Justin23
KarMar aan jou postcode te zien woon je maar een paar straten van mij af.
Ik heb zelf de snelheidsverhoging ook niet maar nadat er deze week werkzaamheden hier in de wijk zijn geweest zie ik dat er wel al instellingen in het modem aangepast zijn met betrekking tot de upload kanalen. Ik denk dat daar ook het probleem zit dat eerst alle modems de nieuwe instellingen moeten hebben voordat de verhoging gestart wordt.
 
KarMar
Zo he wat is dat voor een antwoord van een admin...

Wel blijven lezen.
Niet mee eens, andere snellere provider nemen.
Simpel. Je kan per maand opzeggen. 1200.


We mogen toch wel schrijven wat we denken en wil dit niet zeggen dat je meteen moet overstappen zeg.
Deze keer is het alleen iets fout gegaan met de communicatie, normaal hebben ze dit niet, normaal is afspraak afspraak.

Daarbij omdat een klein dingetje niet goed gaat wil niet zeggen dat ik/wij ontevreden zijn want ik kan ook berichten laten zien dat het de 29 hier klaar zou zijn en ook dat heb ik gelezen en was een persoonlijk antwoord via twitter, du slezen ken ik wel hoor meneer de admin.
 
kobus1960
Ik geef gewoon een mening, admin of niet.
Het is al weken bekend dat het half Augustus wordt.
Alles in 1 extra is zelfs iets goedkoper geworden, en
toch krijgen we 150, ik vind dat heel netjes van Ziggo.
 
KarMar
Klopt, ze hebben daadwerkelijk de 29 aan netwerk gewerkt en die 4 upload poorten anders ingesteld.
Wat ook mis is gegaan op die datum was dat alles in d eoriginele stand van het modem was gezet, is dit nietzo erg maar alle instellingen opnieuw moeten instellen wat betreft VPN port forwarding en triggers etc etc.
Zou fijn geweest zijn als men dit medegedeeld had, want ook het pasw. was weer origineel.

Aangezien ik er zoveel in heb staan zou het gemakkelijker geweest zijn met print screen, nu moest ik weer denken hahahaha.

We wachten gewoon af, is ook geen probleem maar ik hou niet van afspraken di emen niet na komt, plan het dan ruimer of geef de mensen een eerlijk antwoord maar niet tich verschillende antwoorden.

Voor de rest ben ik dik tevreden met Ziggo hoor en pas de eerste keer dat men de afspraak van 29 juli niet na komt en dat al vanaf tijdperk @Home ;-)
 
KarMar

Quote

kobus1960 schreef:

Ik geef gewoon een mening, admin of niet.
Het is al weken bekend dat het half Augustus wordt.
Alles in 1 extra is zelfs iets goedkoper geworden, en
toch krijgen we 150, ik vind dat heel netjes van Ziggo.


Zeker netjes van Ziggo, heb ook niet te klagen maar ze zitten niet allemaal op een lijn en dat kan storend over komen, een bakker maakt reclame over vlaaien op die dag en kom je als klant en krijg je te horen van over 1 week pas, kan toch niet.

Ander voorbeeld, hie rgaan we verbouwen, de aannemer maakt afspraak en komt op die datum hier om te beginnen, dacht ik, nee maar wel met de mededeling van we komen 2 dagen later, terwijl die afspraak 7 weken geleden gemaakt is, nou mijn antwoord was laat maar, ga wel een anderen zoeken afspraak is afspraak, ik hou mij ook aan afspraken dan verlang ik dat ook van anderen.

Wat betreft jouw mening niks mis mee maar lijkt beetje op censuur.
 
Justin23
KarMar ik werk zelf weer met het oude Ubee modem met losse router omdat ik dit stabieler vind en ik niet voor verassingen kom te staan als er iets aan de firmware verandert.
Ik adviseer je als je alle instellingen ingesteld hebt om dan een backup van de instellingen te maken en deze op de PC te bewaren zodat je de volgende keer na een update alleen maar de backup hoeft terug te zetten.
 
kobus1960
Censuur? Je kent me duidelijk niet. Wink
We kunnen hier topics over volschrijven, maar Ziggo heeft
z'n eigen planning gecommuniceerd. Dat is het, doen we niets
aan. Dat is in het verleden al vaker gebleken. Vandaar reactie.

Als dat als censuur overkomt, sorry, ik ben de laatste...........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 01-07-2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Snelheidsverhoging Algemeen : 17 12-06-2013
Ziggo verhoogt de snelheden opnieuw per 1 juli 2013 Snelheid : 13 21-05-2013
Thuis-kopie-heffingen overheid 2013 Algemeen : 9 22-02-2013
Advertentie