obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Router vergeet wachtwoord
RdeRooy
Al sinds enige jren gebruik ik de router van Ziggo, portforwarding naar eigen server en dat werkt(e) allemaal prima. Tot enkele dagen geleden.
Ik wilde mijn router in en ... login + pwd combinatie werkte niet meer. Vreemd. Terug naar fabrieksinstelling, alle portforwarding opnieuw ingesteld, password gewijzigd en uitgelogd.
Prima alles werkt weer. Echter, ik kan weer niet inloggen met mijn account + password!!!!

Hoe is dit mogelijk? moet ik steeds de zaak resetten? Dan overweeg ik spoedig een overstap.

Enig idee?
Alvast bedankt.
R.
 
kobus1960
Kijk het even een paar dagen aan. Ziggo is bezig
de snelheden aan te passen, ook de Hotspot
software wordt (indien mogelijk bij jouw modem)
ingeladen. Dat zou maar 1 keer tot jouw probleem
mogen leiden, maar ja.........
 
RdeRooy
Werkzaamheden zijn weliswaar aangekondigd, maar het zou fijn als Ziggo aangeeft wanneer ze dat doen, wat ze doen en wat de mogelijke consequenties zijn. Zo krijg ik nu ook een 'page failure' als ik de wireless instellingen wil bekijken. Maar goed, we kijken het een paar weken aan.
 
kobus1960
Als Ziggo-klant zou je een Email moeten krijgen met een aankondiging.
Zo is er hier vanaf 13-07 01.00 tot 13-07 05.00 kans op signaal onderbreking.
Je hebt dus weer een reset naar standaard instellingen gehad.

Welk modem/router heb je? Het komt voor dat Ziggo de Ubee EVM gewisseld
heeft door de EVW. De voeding LIJKT gelijk, maar is dat niet. De EVM voeding
gebruiken voor de EVW geeft dergelijke storingen. Het is maar een vraag. Wink
 
briolet

Quote

RdeRooy schreef:Zo krijg ik nu ook een 'page failure' als ik de wireless instellingen wil bekijken.

Als de router zulke gekke meldingen geeft, is er niets aan de hand bij Ziggo, maar in je router zelf. Òf de router is defect, òf hij krijgt een te lage spanning door een defecte trafo.
 
almodovaris
Of hij zet te veel instellingen in de router, zijn NVRAM (settings geheugen) raakt vol en dan de router gereset wordt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router vergeet wachtwoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie