obey-robots.txt
09 December 2016, 20:23
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

hoge ping help plz!

SjoerdABC
sins gister avond krijg ik hoge ping, ik gebruik bedraad internet vrij nieuwe router en modem. De modem is ongeveer 4maanden oud en de router 1maand ik had al die tijd met me nieuwe modem had ik nog internet problemen maar sins de nieuwe router was alles opgelost maar nu begin ik weer hoge ping te krijgen.... ik download veder niks ik heb met mij computer bedraad en draadloos internet, dus het kan niet aan draadloos liggen.
normaal was mij ping op league of legends 30+- en nu 150 +- ik vind dit vrij raar, ik heb mijn router ookal op verschillende kanalen geprobeert maar niks helpt please help me!
 
kobus1960
Geef even aan welk modem en welke router je gebruikt.
Dat maakt een antwoord misschien makkelijker.
 
briolet
SjoerdABC schreef:
De modem is ongeveer 4maanden oud

Ik wist niet eens dat Ziggo nog modems uitdeelde en ben zelfs verbaast dat die nog beschikbaar zijn.
Ik dacht dat tegenwoordig iedereen een router kreeg om met de WifiSpots mee te kunnen doen. Ik ben dan ook benieuwd welk type modem.
 
mesa57
@Briolet : je vraagt naar de bekende weg. De TS bedoelt natuurlijk modem / router terwijl hij modem zegt.
 
kobus1960
2e Zin TS, dan lees ik dit ook verkeerd blijkbaar.

De modem is ongeveer 4maanden oud en de router 1maand
 
briolet
mesa57 schreef:

@Briolet : je vraagt naar de bekende weg. De TS bedoelt natuurlijk modem / router terwijl hij modem zegt.

Zou kunnen dat hij router bedoeld en dus twee routers achter elkaar heeft. moden schrijven als router bedoeld wordt komt i.d.d vaak voor, maar dat andere ding noemt hij wel router, dus hij maakt wel degelijk onderscheid. Geen typenummers van de hardware te geven bij problemen lost zelden een probleem op omdat het dan veel te veel giswerk wordt.

Maar als het toch twee routers zijn, dan is de vraag waarom twee routers achter elkaar. Dan zou ik beginnen om een van beide in brugmode te zetten. En hij noemt alleen dat de ping naar één site hoog is. Dan kan het ook aan de toegenomen vakantiedrukte op die site liggen.
 
SjoerdABC
De router is en asus rt-n66u, en de modem is en ubee modem die hebben we van ziggo gekregen omdat onze oude internet problemen gaf.
 
SjoerdABC
geen antwoorden terug..?
 
kobus1960
Dit is een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
Niet van Ziggo zelf, dus soms moet je even wachten op antwoorden.
 
Puma
Heb je al geprobeerd om rechtstreeks op je modem een test uit te voeren?
Welke antivirus gebruik je? Al eens uitgezet en dan opnieuw getest?
Ping test gedaan in "veilige" modus van Windows?
Hoe test je de ping? via commandline of speedtest.net?
Wat is je ping naar bijv www.tweakers.net of www.google.nl?

Al eens een harde reset uitgevoerd? 30min reset knop indrukken terwijl het modem aanstaat. Daarna je router ook herstarten.

Zelf heb ik een RT-AC66U achter mijn Ubee wifi modem met deze pingtijden. Geen bridgemode maar enkel Wifi van Ubee is uit en Asus staat achter DMZ.

Pingen naar tweakers.net [213.239.154.20] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 213.239.154.20: bytes=32 tijd=13 ms TTL=55
Antwoord van 213.239.154.20: bytes=32 tijd=13 ms TTL=55
Antwoord van 213.239.154.20: bytes=32 tijd=13 ms TTL=55
Antwoord van 213.239.154.20: bytes=32 tijd=13 ms TTL=55

Ping-statistieken voor 213.239.154.20:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).

Toevoeging:

Op de site staat vermeld dat ze binnenkort overgaan op nieuw spul. Heeft het daar niet mee te maken?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge ping help plz!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Random ping spikes elke 5-10 seconden Snelheid 2 06-12-2014 16:26
Hoge ping naar Gameserver Klacht over Ziggo 18 12-11-2014 14:53
UPNP veroorzaakt ping spikes Firmware 10 03-09-2014 14:49
Zeer hoge pingpieken Klacht over Ziggo 52 24-10-2013 18:23
hoge ping, middag/avond! Klacht over Ziggo 2 28-07-2013 18:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:59:00
| Black Tiger01:00:17
| Zippo01:46:26
| MisterSenseo01:56:22
| ArieBuu02:22:57
| Desmark06:29:33
| Tomar07:54:49
| knilleske08:19:08
| gerrelle09:42:36
| Gilex09:47:49
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan