obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid
JohnBu
Wie reset er bij jou?
Jij of Ziggo?
 
kobus1960
Ziggo. Ik heb het zelf ook al meermalen
gedaan bij wegvallen signaal.
 
JohnBu
Op verzoek van jou?
Ben je dan aan het bellen met ze dat de snelheid niet ok is?
Lijkt me niet dat ze dat uit zichzelf doen!Smile
 
kobus1960
Nee, niet op mijn verzoek, Ziggo doet dat
ook zelf als men dat nodig vindt. Gebeurt
de laatste paar weken alleen erg veel, Ziggo
zit ergens met iets wat niet lekker loopt.

En ja, ander modem, andere voeding, effect gelijk.
 
JohnBu
Bij mij eigenlijk zelden gereset
Ik heb altijd een VPN verbinding aan en die wordt zelden of nooit verbroken
 
almodovaris
2903378223
 
JohnBu
Inmiddels eens verder gekeken, want ik geloof niet dat het aan Ziggo ligt (jaja)
En inderdaad. Ik heb de pc direct aan de Ubee gehangen en het resultaat is een stuk beter.

2906100995

Na het terug zetten van de router weer terug naar 120Mb inmiddels, want na een update van de firmware bleef ik op 120Mb ipv 110Mb zitten.

Wel vreemd, want de router is een Sitecom 300N die toch die snelheden aan zou moeten kunnen.
 
briolet

Quote

JohnBu schreef:Wel vreemd, want de router is een Sitecom 300N die toch die snelheden aan zou moeten kunnen.

Op smallnetbuilder staan wel heel veel tests van router snelheden. Er zijn er genoeg die ook bedraad de 120 Mbps niet halen.

Sitecom producten hebben ze nooit getest. Ik heb ook geen idee wat voor vreemd fabrikaat dat is. Het lijkt me bijna een postbus firma. Zelfs op hun eigen website geven ze geen vestigingslocatie. Het niet vermelden van een contact adres klinkt nooit betrouwbaar richting consument.
 
JohnBu
Sitecom bestaat al erg lang. Ik gebruik het eigenlijk al jaren. Nooit klachten over gehad. Goede support. Helpdesk zelf aan de telefoon is een misser, maar ok.
Heb het inmiddels al nog sneller voor elkaar. Alleen m'n lijn valt de hele tijd uit vandaag....Nooit last van gehad. Waarschijnlijk erg druk bij Ziggo aan het doen.
 
almodovaris

Quote

Na het terug zetten van de router weer terug naar 120Mb inmiddels, want na een update van de firmware bleef ik op 120Mb ipv 110Mb zitten.

Wel vreemd, want de router is een Sitecom 300N die toch die snelheden aan zou moeten kunnen.

Heeft de router Gigabit WAN en LAN? Indien wel, groen licht betekent Gigabit verbinding, blauw licht betekent 100 Mbps verbinding. Tenminste op een Linksys E3000. Soms krijgt hij 100 Mbps verbiding, dan moet ik de WAN kabel eruit trekken dan weer verbinden en herhalen tot ik krijg groen WAN lampje.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
snelheid Snelheid : 13 02-01-2017
Advertentie