obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
cisco EPC 3925 verbinding slecht sinds hotspot.
snieberg
Heb hier een cisco modem,wat sinds het gedoe met wifi hotspot van ziggo 1 groot drama is.
Op de raarste momenten valt internet gewoon uit,zowel bedraad als via wifi.
Klanten service gebeld....werkt prima word er verteld.
Techische dienst gebeld(30 min voor jan l*l) die lezen gewoon uit een boekje voor, wat je moet doen.

De lampjes lijken soms sfeer verlichting en soms net een disco(ook als alle pc's uitstaan.)

Nee het enige wat ik kan zeggen,is dat het gewoon goedkope bagger zooi is die de mensen wordt aangesmeerd.

Ben je aan het downloaden,en denk je 's morgens te gaan kijken hoe of wat,blijkt gewoon weer dat hij uitgevallen is
en er dus niks of gedeeltelijk is gedownload.

Nu wil ik dat hotspot gezeik uitzetten,want ik wil niks delen en zelf ook niks hebben van een ander.
Buiten dat, als ik ergens anders ben,waar ook een ziggo hotspot is,kan ik niet eens verbinden(en ja ik heb eerst thuis verbinding gemaakt,dus de instellingen kloppen)

Dit is echter niet mijn grootste probleem.Mijn probleem is het constant weg vallen van internet,en het feit dat ze bij ziggo
zeggen..NEE HOOR alles is prima.

Ben nu ook aan het kijken voor een andere provider,want wordt hier niet wijzer en zeker niet vrolijker van.

Grt
 
almodovaris
Ik kan zo niet zien aan wat het ligt. Wat je kan proberen: modem uitzetten drie minuut (dat is zonder stroom), dan modem weer aanzetten, daarna tenminste half uur niet meer uitzetten. Zoiets moet je niet doen tussen 0:00 en 6:00.
 
snieberg
Hoi Almodovaris

bedankt voor je antwoord

Dat heb ik allemaal al gedaan..modem uit..resetten alles geprobeert.Ook de klantenservice heeft dit gedaan
Ook de technische dienst,die ik aan de lijn heb gehad(30min) heeft dit gedaan.

Probleem niet opgelost.Ik ben er van overtuigd,dat het modem stuk is,maar ja daar wil ziggo natuurlijk niet aan.

Zij denken dat electronica niet spontaan stuk kan gaan,of niet volledig werkt.

Zij zeggen gewoon NEE hoor het werkt prima,want ik zie het modem..blah blah blah..

Had in het verleden een andere provider,die gewoon een modem opstuurde en voila probleem opgelost.

Ziggo is totaal niet gebonden aan klanten...het intereseerd ze niks. voor mij 100 anderen denken ze waarschijnlijk.

En ja ALS het werkt,werkt het prima zowel down als upload.

ben er nu al maanden mee bezig,en ben het gewoon zat,om weer van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Wat kost nou een modem voor ziggo??

MvG stef
 
kobus1960
Je kan bij "mijn Ziggo" inloggen, vervolgens in het
tabblad internet de hotspot uitzetten. Het modem
wordt gereset door Ziggo met hotspot uit. Dan ben
je daar alvast vanaf, hopen dat dit helpt.
 
snieberg
Wederom bedankt, voor je snelle reactie.

Als ik hem uitzet, blijft mijn wifi dan wel werken? voorheen werkte het ook,maar heb hier ergens gelezen,dat hij dan niet meer werkte.

MvG stef
 
kobus1960
Ja, WiFi blijft gewoon werken, alleen hotspot is uit.
Ook op andere plaatsen voor jou zelf.
 
snieberg
Dank je wel

ga ik dat direct toepassen,en dan kijken of het probleem is opgelost.

Ik laat het hier weten.

MvG stef
 
Black Tiger

Quote

Ja, WiFi blijft gewoon werken, alleen hotspot is uit.

Echt waar? Ik had namelijk begrepen dat met het uitschakelen van hotspots, je modem in modem-only mode wordt gezet en dan werkt wifi, net als je andere LAN poorten ook niet meer.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar daarom vraag ik het voor de zekerheid effe na.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Dat heb ik vorige week zelf geprobeerd, de EVW nog een kans
gegeven. Dit dus ook getest. Als je hotspot uit zet, blijft de EVW
gewoon de EVW met WiFi en alle functies. Niet dat dat beviel, rap
de EVM weer terug gehangen. Wink

Zou ook wat zijn ook of niet? Geen hotspot voor Ziggo, klant geen
WiFi meer. Geen zorgen dus, je kan "het" gewoon uitzetten.

Waarom de EVM terug? WiFi is niet geweldig, setup is niet handig.
EVM met eigen router, alles in eigen hand.
 
Black Tiger
Oh da's mooi bedankt voor de info!

Ik meende namelijk ergens gelezen te hebben dat het modem dan in modem-only mode zou komen (oftewel bridgemode) en dus ook de andere switchpoorten en de wifi funktie zou komen te vervallen.

Ben blij te horen dat die informatie niet klopt en je er dus gewoon gebruik van kunt blijven maken.

Ik ben het met je argumentatie over de EVW eens, zelfde is van toepassing voor de Cisco 3925. Dus best kans dat hier ook de EVM er op gaat.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco EPC 3925 verbinding slecht sinds hotspot.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Advertentie