obey-robots.txt
06 December 2016, 13:04
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

traag openen sites

Roosje25
ik heb alles in 1 plus; 60Mbps. Dat wordt ook gehaald bij downloaden.
Bij beveiligde sites, zoals betalingen op mijn.ing.nl enzo, maar ook op (b.v.) technet.microsoft.com gaat alles ineens heel traag; meestal leidt dit zelfs tot een time-out.

Andere browsers gebruiken maakt niets uit; alle beveiliging verwijderen maakt niets uit.

Heeft iemand een oplossing of hetzelfde probleem gehad? Ik hoor het graag.

Black Tiger
Ik heb hetzelfde abonnement als jij hebt en geen problemen bij mijn.ing.nl ook niet bij de zakelijke rekening. Beiden draaien op https zoals je zegt.

Dus het lijkt me toch een probleem wat lokaal bij jou ligt.

Welk beveiligingspakket gebruik je (antivirus, firewall evt. etc.)?

En wat bedoel je precies met "alle beveiliging verwijderen". Wat doe je dan precies?
Greetings, Black Tiger

Roosje25
ik heb mijn anti-virus (AVG) en Windows Defender eerst eens uitgeschakeld, maar toen dat niets oploste zelfs gedeinstalleerd. Hielp ook niet.

Black Tiger
Oke, dat is een heldere uitleg, daar kunnen we iets mee.

Dus een firewall gebruik je niet? Of gewoon de windows firewall?

Je kunt eens proberen te scannen op malware met Malware Bytes, deze is te vinden op http://www.malwar...

Anders eens kijken of iemand in de buurt die je kent, hetzelfde probleem heeft, het zou eventueel ook een lokaal probleem kunnen zijn.
Greetings, Black Tiger

almodovaris
Als ik download op volle snelheid, toelaat mijn router weinig anders dan downloaden, dus andere websites reageren heel traag of helemaal niet.

Black Tiger
@Almodovaris: Maak voor jouw vraag even een eigen nieuw topic.
Greetings, Black Tiger

almodovaris
Black Tiger schreef:

@Almodovaris: Maak voor jouw vraag even een eigen nieuw topic.

Het was geen vraag, het was een antwoord/constatering. Ik wou zeggen: het is normaal dat als je download op volle toeren dan doet bijna geen andere website. Dat ligt aan de rekenkracht van de router.

Black Tiger
Oh oke, omdat je in de "ik" vorm schreef, dacht ik dat je een ander probleem had. Maar nu begrijp ik dat je het anders bedoelde.

Ik heb daar weinig last mee. Ze kunnen hier volle bak downloaden en dan klopt het wel dat sites trager gaan, maar niet vreselijk langzaam en al zeker niet zo langzaam dat er timeouts optreden.

Hier ligt echter een goed netwerk. Het kan bij anderen inderdaad tot meer vertraging leiden.

@Roosje: Heb je dat probleem alleen als er gedownload wordt of is er altijd vertraging bij de door jou genoemde sites, ook als er niemand zit te downloaden?
Greetings, Black Tiger

Roosje25
het gaat niet om downloaden; het gebeurt als ik alleen maar op een site kom en ik doe veel betalingen via mijn.ing.nl, dus dat is frustrerend en het duidelijkst probleem. vorige week ruim een uur bezig geweest met 3 betalingen en de laatste kreeg ik niet eens verwerkt.

Black Tiger
Oke dan is de oorzaak van de vertraging in elk geval niet dat er iemand je snelheid wegkaapt door hard te downloaden.

In dit geval zou ik toch eens gaan kijken of je pc niet geinfecteerd is met Malware. Wan het is toch vreemd te noemen dat het selectief langzaam gaat.

Je kunt eens scannen met Malware Bytes, maar je zou ook bij onze collega's van PCwebplus.nl langs kunnen gaan en je daar op het forum laten helpen met een anti-malware scan, om te zien of je systeem zuiver is.
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag openen sites', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo 200/20 is 'savonds traag (~80/~18) Snelheid 2 20-09-2016 23:51
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 4 04-07-2016 17:27
Snelheid traag Snelheid 8 06-12-2015 04:40
Traag internet en geen telefoon Klacht over Ziggo 15 07-03-2015 21:48
Wifi erg traag en hulp gevraagd. WiFi, draadloos netwerk 3 14-10-2014 12:30
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:09:54
| Zippo00:12:40
| kezeltje00:41:48
| Desmark01:17:00
| buijs03:18:33
| jlebbink04:45:35
| Gilex05:53:36
| Matty11:43:56
| Drenthe201611:54:01
| Monteur_kees13:29:25
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan