obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Licentieserver Ziggo Internetbeveiliging
almodovaris
De licentieserver van Ziggo Internetbeveiliging doet niet meer goed. Ik ben overgestapt van Ziggo Alles in 1 Plus naar Extra. Sindsdien doet Ziggo Basis Internetbeveiliging niet meer (licentiecode is verlopen). Mijn probleem is al 10 dagen bekend bij Ziggo. Ik heb gebeld meerde malen met technische dienst, de laatste keer zei iemand dat ik moet bellen met Wijzigingen. Ik heb gebeld met Wijzigingen voor een nieuwe licentiecode, maar zij doen dat alleen als ik een product bestel. Voor reeds bestelde producten zij genereren geen nieuwe licentiecode. Mijn licentiecode is niet zichtbaar in Mijn Ziggo, het is niet eens zichtbaar voor Ziggo medewerkers. Verwachte oplossingstermijn: 22 augustus 4 uur.
Gewijzigd door almodovaris op 20-08-2013 17:26
 
kobus1960
Gaat dit om die aanbieding, gratis voor 1 pc?
 
almodovaris
Klopt. Gratis voor een PC.
 
kobus1960
Vreemd, bij mij staat de licentie onder
"mijn ziggo", producten. Dus niet onder
internet, wat je wel zou verwachten.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Dit probleem is bij ons bekend. Normaal gesproken staat de licentiesleutel in Mijn Ziggo, maar door een storing is dit op dit moment niet bij iedereen het geval. Mocht hij er niet staan, dan is het niet nodig om contact met de klantenservice op te nemen, probleem is bekend en we werken aan een oplossing. De code wordt vanzelf weer zichtbaar zodra de storing verholpen is.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Licentieserver Ziggo Internetbeveiliging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie