obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
firmware ubee evw3210
demajoor
sorry nieuw hier dus vandaar maar hier de vraag
ik heb sinds kort een evw3210
nu wil ik weten of mijn firmware up to date is en waar ik evt nieuwe firmware kan downloaden

op dit moment zit ik op
Hardware Version 3.12.1
Software Version 9.12.6005
alvast bedankt
 
mesa57
Firmware kun je niet downloaden, die wordt automatisch door Ziggo op je modem geupgrade. Soms na een reset.
 
demajoor
en welke firmware is de laatste dan?
 
mesa57
Je mag er van uitgaan dat je na een reset altijd de nieuwste versie ontvangt. Deze is 7 aug. verspreidt.
Maar mag ik weten waarom je dat zo belangrijk vindt ?
 
demajoor
omdat je volgens iets wat ik heb gelezen beter wifi krijgt met de laatste update
ik heb nl boven problemen met mijn wifi signaal
 
briolet

Quote

demajoor schreef:

en welke firmware is de laatste dan?

Het eerste wat de Ziggo routers na een stroomonderbreking of reset doen, is het kijken of de firmware nog actueel is. Zo niet, haalt hij de laatste firmware op. Dit merk je aan het langer duren van een herstart dan normaal. Bij een nieuwe router heb je dus per definitie de laatste firmware. Als Ziggo deze update niet forceert, kunnen ze er zeker van zijn dat > 90% van de gebruikers met oude firmware blijft werken, wat ongewenst is.
 
demajoor
ik heb deze via marktplaats gekocht omdat ziggo mijn modem niet wilde omruilen
beneden werkt de wifi perfect maar boven heb ik problemen met signaal dus zit te denken aan een wifi repeater
heb zojuist het modem op een hoge kast gezet in de hoop meer signaal naar boven te krijgen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'firmware ubee evw3210', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Advertentie