obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
On demand werkt niet
Marlousverheul
Ik heb sinds een week een humax, maar on demand lijkt niet te werken. Als ik op de knop TV portal druk krijg ik het advies om voortaan op de rode knop te drukken, en om nu op OK te drukken om verder te gaan, maar dan gebeurt er helemaal niets. Ik neem aan dat ik een soort menu te zien moet krijgen?
Wie weet een oplossing?
 
Gilex
Heel stomme vraag misschien, maar heb je wel een netwerk verbinding voor de humax?
Voor on-demand, moet je bij de humax een netwerk verbinding hebben Wink
En heb je dat ook ingesteld in het instellingen menu van de humax?
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'On demand werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie