obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Kabelbedrijf Ziggo biedt mobile internet. Klanten kunnen nu abonnementen kopen om ook buitenshuis te internetten per laptop of tabletcomputer.
 Onderwerp afdrukken
wifispots
moeskoetie
de wifispots staan aan bij ziggo en mijn modem is een ubee evm3200.
2902091737
 
Black Tiger
Aha, dan zit daar het probleem.

De EVM3200 is namelijk geen draadloos modem, daar zou je een EVW voor moeten hebben. Logisch dus dat je die ssid "ziggo" niet kunt vinden als niemand anders dicht genoeg in de buurt Ziggo heeft met een wifi modem.

Je zult dus alleen van het Ziggo netwerk gebruik kunnen maken bij of in de buurt van andere Ziggo abonnee's, die wel een EVW3200 hebben of een Cisco 3925 met wifi.
Greetings, Black Tiger
 
mesa57
Mooi dat het probleem gevonden is Smile
 
moeskoetie
dus ik kan geen signaal uitgeven voor wifispots, ook niet met een router erachter?
dan zou ziggo mij toch een nieuw modem moeten verschaffen, of zie ik dit verkeerd?
2902091737
 
Black Tiger
Klopt, je kunt geen signaal uitgeven voor wifispots.
Ook niet met een router er achter want dat heeft dan een andere ssid en beveiliging. Jij hoeft daar ook zelf niet voor te zorgen.

Heb je zelf een EVM mag je gewoon gebruik maken van Wifispots.
Ziggo is niet verplicht om je een nieuw modem te leveren overigens. Maar het zou zomaar kunnen dat als ze vinden dat de dekking te licht is, dat ze te zijner tijd de niet-wifi modems gaan vervangen.

Daar is echter niets over bekend, dus het zou ook kunnen dat ze het laten zoals het nu is.
Greetings, Black Tiger
 
moeskoetie
oke, bedankt voor jullie raad en oplossing.
grt moeskoetie
2902091737
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifispots', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
Ziggo wijzigt beveiliging WifiSpots Ziggo nieuws : 2 25-04-2016
Ziggo wifispots op mijn Acer smartphone. Algemene computer en software vragen. : 2 09-01-2016
Delta en Ziggo koppelen WifiSpots Ziggo nieuws : 2 05-08-2015
Ziggo Wifispots- Bijna geen verbinding Klacht over Ziggo : 16 24-05-2015
Advertentie