obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Geen werkende Interactieve TV meer
rrijks
Ik heb sinds enkele maanden een Humax 5200C decoder. Deze is met een netwerk kabel aangesloten. Wij hebben met veel plezier gebruik van gemaakt. Een druk op de rode knop en we konden films huren. We hebben zowel gratis films als betaalde films gehuurd.

Enkele weken geleden ineens problemen. Na het drukken op de rode knop kwam ik wel in het hoofdmenu van I-TV maar kon ik 9 van de 10 keer niet navigeren. Geen enkele reactie op de afstandsbediening. Soms dan weer even wel een reactie en met veel geluk een film aan gekregen. Deze film speelde dan zeer hakkelend af waarna we uiteraard niet verder gingen kijken.

Contact gehad met Ziggo. Zij gaven aan dat er een storing was in mijn regio met I-TV. Evengoed een aantal stappen doorlopen. Lijn en signaaltest was goed, Software versie was goed, volledige fabrieksreset gedaan, geen resultaat.

Er is niets veranderd aan het LAN netwerk. Geen nieuwe apparaten, geen firewall die aan staat etc etc.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Stoing in de Regio is inmiddels van de site af. Ziggo wilt een monteur sturen maar ik heb op dit moment niet de luxe om een dagdeel op een werkdag thuis te blijven.
 
Zippo
Heb je al getest met een "tijdelijke" andere netwerkkabel. Of meet je huidige netwerkkabel eens door. Het lijkt er op dat daar het probleem zit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen werkende Interactieve TV meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie