obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
D-Link DIR-645 Geschikt voor Ziggo 150Mb
Justin23
Hallo

Ik kan een D-Link DIR-645 router krijgen maar weet niet precies of deze de snelheid van mijn ziggo abonnement aan kan.
Ik heb nu Ziggo Internet+TV Z3.
 
Zippo
D-link heeft dat zorgvuldig verstop die info. Ik kan het niet vinden via google.
Smallnetbuilder is je beste optie om dit uit te vinden. Is er een type wat er sterk op lijkt?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Justin23
OP Smallnetbuilder staat de D-Link DIR-645 niet bij.
Ik ben nu aan het testen tussen de Linksys E4200 en de D-Link DIR-645.
Een van de opvallendste dingen is dat als ik via wifi download met de D_Link dat de snelheid veel hoger is dan de Linksys (D-Link 45Mb - Linksys 19Mb).
Voor de rest weinig verschil. O ja de Linksys is simultane dualband.
 
Zippo
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van D-Link. Heb hier een DIR-855, maar die doet nu dienst als Gb switch en access point op zolder. De D-link is hier vervangen door de TP-link TL-WDR4300.

Het 2,4 Ghz gedeelte van de dir-855 is ietsje beter, maar ik ervaar veel hickups hiermee. Met de TL-WDR4300 geen last van. Op 5 Ghz is de TL-WDR4300 superieur.

Op de TL-WDR4300 kan trouwens ook DD-WRT firmware geflashed worden, maar dan werkt de hardware nat niet meer. En die is juist nodig voor hogere throughput snelheden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'D-Link DIR-645 Geschikt voor Ziggo 150Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie