obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
FritzBox Router achter Ubee modem/router
WouterD7
Hallo allemaal,
ik ben vandaag op een probleem vastgelopen. Aangezien het bereik, zoals algemeen bekend, van de Ubee niet erg groot is, hebben we onze oude FritzBox via internetkabel op deze Ubee modem aangesloten. Nu is echter het probleem dat ik de internetnaam en wachtwoord van de FritzBox nu niet meer kan veranderen. Als ik namelijk boven in mn internetscherm mn lan ip adres invoer dan kom ik elke keer weer bij het menu van ziggo... Mn laptop zit trouwens dan aangesloten met een internetkabel aan de FritzBox. Iemand misschien een idee hoe ik alsnog deze gegevens kan veranderen?
Bij voorbaat dank,
Gr Wouter
 
MisterSenseo
Hetzelfde doen maar dan zonder dat de FritsBox aangesloten is op de Ubee, dan je FritsBox een ander LAN IP geven bijvoorbeeld 192.168.123.254.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FritzBox Router achter Ubee modem/router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Advertentie