obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Ubee EVW320B: Wifi aanzetten maar tabblad wireless ontbreekt.
Maykel88
Beste mensen,

Daarnet heb ik lang gebeld met de klantenservice van Ziggo maar er is nog geen oplossing gekomen.
Wij hebben thuis een wifi modem beneden staat, de Ubee EVW320B, maar de wifi staat nog uit.
Nu wil ik deze inschakelen en daarvoor heb ik mijn IP adres in de adreesbalk ingevuld. Zo kwam ik in het Ziggo wifi modem menu maar bovenaan ontbreken er een aantal tabbladen. Er staat alleen: Basic, Telephony, Log out.
Heeft iemand hier ervaring mee waarom wireless ontbreekt en hoe dit op te lossen is?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Maykel
 
Maykel88
Ja die knop heb ik maar als ik daarop klik krijg je die tabbladen waar wireless en nog een aantal ontbreken.
 
Maykel88
Klopt van die tabbladen zie ik alleen basic telephony en log out :-O
 
briolet
Kan het zijn dat je Ubee in brugmode staat, dus modem-only? Het router- & wifideel kan dan alleen door de helpdesk weer ingeschakeld worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee EVW320B: Wifi aanzetten maar tabblad wireless ontbreekt.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie