obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Welke nieuwe decoder?
upp3rd0g
Ik ben op zoek naar een nieuwe decoder om Ziggo digitale tv mee te kijken.

In principe heb ik geen interesse in interactieve tv. Verder neem ik ook geen programma's op.

Ik zoek een decoder die zichzelf bewezen heeft en probleemloos werkt. Zaken die ik belangrijk vind zijn: zap-snelheid, gebruiksgemak EPG, gebruiksgemak kanaal-instellingen (hoe makkelijk kan ik een tijdelijk beschikbaar kanaal toe/tussen voegen aan mijn eigen channellist).

Verder weet ik niet wat ik belangrijk vind... :-)

Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van een Samsung DCB-H380R, deze presteerde naar mijn idee niet zo goed op bovengenoemde zaken.

De Ziggo monteur raadde me een Humax 5300c aan. Deze is geschikt voor interactieve tv, maar ik neem aan dat hij ook gewoon werkt met reguliere digitale tv?

Prijs is tot bepaalde hoogte niet relevant, want ik ga gewoon op een gegeven moment een goedkope scoren via Marktplaats.

Iemand tips?
 
kobus1960
ik heb poosje homecast HD colorado gehad, prima ding!! Zat op MP.
Is niet echt een mooi ding, maar wel goed in te stellen. Opstarten duurt
zeker een minuut. Prestaties goed.
 
upp3rd0g
Kent iemand een decoder waarme je snel kunt zappen? Met snel bedoel ik dat je na 1 seconde beeld van het volgende kanaal krijgt.

Ik lees op diverse plekken dat de Humax 5100c/5300c niet bijzonder snel zapt (2secondes of langer).
 
kobus1960
Met Cisco, Samsung en Homecast kun je 1 seconde ook rustig vergeten.
Sony TV met adapter ook 2 a 3 seconden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke nieuwe decoder?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Advertentie