obey-robots.txt
02 December 2016, 19:06
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard

marcveen
Sinds Ziggo vorige week een storing in de Email heeft gehad vraagt ons email programma (Outlook 2007) geregeld om de wachtwoorden te bevestigen.
De instellingen in Outlook staan goed (wachtwoord bewaren en in de account instellingen staat er geen vinkje bij "server verificatie"Wink
Wat is Ziggo aan het doen met de email dat dit telkens optreed?
 
kobus1960
Dat lijkt sterk op onderstaand probleem, server problemen lijkt mij.

Wijzig vandaag nog uw e-mailinstellingen
 
marcveen
Probleem boven water.
Ziggo heeft weer een email storing.
 
BMP
Webmail kom je wel gelijk op mailbox was wel leeg Helpless ,.... maar ophalen via outlook en thunderbird is bagger Frown

C/p ziggo melding:

Website
Storing e-mail
Door een storing met de e-mail kunt u mogelijk het volgende ervaren:
- Het ophalen van e-mail is (zeer) traag;
- Er komt een foutmelding met de vraag om een gebruikersnaam en een wachtwoord;
- Er komt een foutmelding De server heeft al 60 seconden niet gereageerd;

Wij zijn bekend met het probleem en zoeken naar een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Status: onopgelost
Start: 16 december, 17.18 uur
Verwacht einde: voor 17 december, 00.00 uur
Gewijzigd door BMP op 16-12-2013 21:34
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet
BMP schreef: Start: 16 december, 17.18 uur


Ziggo is wel zeer traag met het reageren op storingen. Ik lees al sinds 2 december dat dit probleem speelt. Ook de TS geeft aan dat dit al een week speelt en dan vooral in de avonduren als veel mensen gelijktijdig de mail willen ophalen. Dan doet het pijn om te lezen dat Ziggo deze fout pas sinds gisteravond opgepakt heeft.

Gelukkig gebruik ik zelden de ziggo mail en als er iets op binnenkomt, wordt het automatisch doorgestuurd naar mijn eigen mailbox. Dus hier geen pop3 via Ziggo.
 
kobus1960
Hier net zo, ik heb al eens in een ander deel van dit forum m'n
ongenoegen kenbaar gemaakt over het "Ziggo oplos tempo".
De wél leden van Ziggo zijn op het tweede plan als er een actie
gaande is om nieuwe leden te werven. Dus nieuwe leden, denk
niet, dit is service.....Als je binnen bent wordt het een stuk minder.

Mocht je als wél lid toch gebruik kunnen maken van een kado o.i.d.
bereidt je voor op een enorme administratieve en bancaire zooi.

Dat was off topic, mensen neem een ISP onafhankelijk Email account en
uw problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Thumbs Up
 
Black Tiger
Gewoon even wachten en vaak gaat het een kwartier later alweer goed met hetzelfde wachtwoord, want dat is immers juist

Het probleem speelt inderdaad al een paar weken, merk het hier zelf ook met enige regelmaat.
Greetings, Black Tiger
 
mesa57
Ziggo is overgegaan op een nieuwe mailserver. Dovecot (opensource), en sindsdien zijn er volgens mij (als ik naar mijn logs kijk) wat capaciteitsproblemen.
 
Black Tiger
Dovecot is normaliter wel geschikt voor zeer grote hoeveelheden mailverkeer. Normaliter wordt Dovecot gebruikt in combinatie met Exim of Postfix als MTA.
En het kan zijn dat de instellingen voor de samenwerking tussen deze twee nog wat getuned moeten worden.
En waarschijnlijk ook instellingen van Dovecot. In elk geval heb je wel kans dat er dan binnenkort imap mogelijk is. Vermits ze dat niet uitzetten in Dovecot.

Als ze nu Dovecot hebben, wat hadden ze eerst dan eigenlijk? Maakt me nu wel nieuwsgierig.Smile
Greetings, Black Tiger
 
mesa57
Wat ze eerst hadden weet ik niet, maar die melde zich niet met :
"RECEIVED: +OK Dovecot ready."
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:26:33
| Desmark02:24:08
| MisterSenseo03:41:03
| bertusdh04:39:09
| Black Tiger07:10:37
| Gilex08:40:16
| jlebbink10:39:45
| frankgr17:49:54
| Bitfreak21:00:13
| Hefaistos21:29:38
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan