obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
tot 48 uur wachten voordat ik tv kan kijken?
gege
Gisteren ben ik opnieuw klant geworden van Ziggo, na een paar jaar op glasvezel te hebben gezeten. Tot nu is me de hernieuwde kennismaking zwaar tegengevallen. Een installateur heeft de installatie gedaan. Mijn Cisco DVB had ik netjes in de doos bewaard, dus die kon weer worden gebruikt, net als mijn 2 smartcards. Internet werkt perfect, maar nog steeds geen tv, alleen ned 1. Al 2 keer gisteravond gebeld, en de tweede keer is de kaart handmatig geactiveerd werd me gezegd. Dit zou een aantal uren, tot wel 48 uur kunnen duren. Dat snap ik dus niet, toen ik de 1ste keer klant werd, was dat zo gepiept. Dus ik ben geen blije klant op dit moment, en heb best wel spijt, dat ik overgestapt ben. Met de techniek van nu, zou dat toch geen 48 uur moeten duren? En bellen met de helpdesk schiet ook niet op, kost ook kapitalen, als je alleen tv en internet hebt besteld.
 
gege
Joepie, alles werkt nu naar behoren. Dankzij de installatiemonteur, die bij m'n dochter de boel kwam installeren. Even een telefoontje plegen, en binnen een paar minuten had ik alle zenders!Wink
 
kobus1960
Dank voor de feedback!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tot 48 uur wachten voordat ik tv kan kijken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws : 1 13-06-2018
TV terug kijken laptop Algemeen : 7 10-04-2017
Een dag lang topvoetbal kijken met de dagpas van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 1 15-02-2017
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 07-12-2016
TV kijken met de Horizon mediabox in standby Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 22-09-2016
Advertentie